Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیراندازان لرستانی در هفته اول لیگ دسته یک تیراندازی آقایان موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

به   گزارش   خبرگزاری   برنا  از  لرستان  ؛  اولین هفته از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک در بخش تپانچه آقایان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که  در بخش انفرادی علی‌اکبر بختیاری و محمدرضا طاهری روزبهانی تیرانداز لرستانی  تیم غدیر به ترتیب اول و دوم شدند و رضا قراگوزلو ار هیئت البرز نیز عنوان سومی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نظری دیگر تیرانداز لرستانی با ثبت رکورد ۵۵۸ از رسیدن به فینال باز ماند.

در رشته تفنگ بادی مهدی احمدی و محمدامین رهسپار (تیرانداز لرتبار) از شرکت ملی حفاری و سهیل سلیمانی از هیئت البرز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در بخش انفرادی از آن خود کردند.

 علی دالوند دیگر تیرانداز لرستانی توانست به فینال راه یابد ودرفینال عنوان ششم را کسب نماید.

در این چارچوب تیم های تفنگ و تپانچه ملی حفاری خوزستان با مربیگری مربی لرستانی ( فتح اله دلفانی خان ) توانست در هفته اول در رقابتهای تفنگ بر تیم شهدای ارتش و در تپانچه بر تیم هیئت ایلام غلبه کند و در هر دو رشته در مجموع در صدر قرار بگیرد.

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی لیگ تیراندازی مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد