Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش عالی پور در حاشیه بازدید از طرح موسوم به سایت آبشار گفت: بانک مسکن تنها عاملیت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن است که در لرستان ۱۶۸ پروژه در قالب ۲ هزار و ۳۸۱ واحد با اعتبار هشت هزار میلیارد ریال انعقاد قرار داد شده است.

وی می گوید: از این مبلغ که سه هزار و ۵۵۱ میلیارد ریال آن پرداخت شد ۱۶۶ پروژه در قالب یک هزار و ۵۱۳ واحد خودمالک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مبلع انعقاد قرارداد خودمالکان پنج هزار و ۶۱ میلیارد ریال است که ۲ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال معادل حدود ۵۰ درصد پرداخت شده است.

عالی پور گفت: در پروژه موسوم به آبشار خرم آباد ۸۶۸ واحد با ۲ هزار و ۹۵۴ میلیارد انعقاد قرارداد و یکهزار و ۲۶۶ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است که با توجه به برنامه ریزی برای احداث بیش از ۲ هزار واحد در این سایت، مابقی تسهیلات در صورت پیگیری متقاضیان و واریز وجه اولیه پرداخت خواهد شد.

به گفته وی در این راستا برای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با مدت زمان بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.

از مهر تا اسفندماه ۱۴۰۰سامانه طرح جامع حمایتی مسکن موسوم به "سمن" برای متقاضیان باز و فرآیند ثبت نام آغاز شد که ۱۴۷ هزار نفر در لرستان برای مسکن متقاضی شدند.

با توجه به سه شرط اصلی که به صورت هوشمند برای متقاضیان در این سامانه مشخص شده بود در نهایت، ۶۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در لرستان حائز شرایط اولیه شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک مسکن لرستان تسهیلات میلیارد ریال ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد