Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:21:39 GMT

لبخند مهرداد به شایعه بازگشت به ایران (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۶۵۷

لبخند مهرداد به شایعه بازگشت به ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العربی که در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر جایگاه چهارم جدول را به دست آورد و توانست سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، از جمعه شب تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کرد که مهرداد محمدی نیز در جمع بازیکنان این تیم دیده شد.

مهرداد محمدی دو سال قبل پس از درخشش و زدن هشت گل در لیگ برتر پرتغال، انتقال پر سر و صدا و وگران قیمتی از باشگاه آوس به العربی داشت که در نخستین فصل حضورش در لیگ ستارگان قطر خوش درخشید و یکی از بهترین نفرات تیمش بود تا در این تیم ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم تند و تیز ۲۸ ساله در نخستین سال حضورش در العربی ۲۷ بار در مجموع تمام مسابقات رسمی فوتبال قطر به میدان رفت که طی این مدت ۱۶ گل به ثمر رساند، اما در فصل اخیر به دلیل آسیب دیدگی شدید نتوانست کار خاصی انجام بدهد ولی با این وجود و بهبود مصدومیت دوباره به تمرینات بازگشت.

محمدی از ابتدای فصل ۲۲-۲۰۲۱ یکی از مهره‌های ثابت و همیشگی العربی بود، اما در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر در دیدار مقابل السد با آسیب دیدگی جدی مواجه شد و در دقیقه ۷۹ از زمین بیرون رفت که همین مصدومیت کاری کرد نتواند حتی یک مسابقه تا پایان فصل انجام بدهد.

اما این بازیکن که پیش از مصدومیت به اردوی تیم ملی هم دعوت می‌شد، با شروع دور جدید آماده‌سازی پیش‌فصل العربی قطر دوباره کارش را آغاز کرده و روحیه خوبی دار در تمرینات تیمش دارد تا مشخص شود برخلاف شایعات بازگشت به ایران و حضور در پرسپولیس، همچنان می‌خواهد لژیونر بماند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن