Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد فتوحی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در این اداره برگزار شد، با اشاره به اهمیت امر تعلیم و تربیت اظهار کرد: بعضا گزارشاتی به دست می‌رسد که بیانگر این است که وضعیت مناسبی در حوزه اجتماعی و فرهنگی وجود ندارد و در پارک‌ها وضعیت اسفناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه مسئولان و خیران هر چه در توان دارند باید از حوزه تعلیم و تربیت حمایت کنند که یکی از سیاست‌های اصلی ما نیز همین موضوع است و باید کمک کنیم که شهرداری‌ها باید مسئولیت اجتماعی و فرهنگی را در این زمینه انجام و به منصه ظهور برساند.

فرماندار شهرستان آبیک بر تشکیل کمیته‌ای در آموزش و پرورش با محوریت مدیریت این اداره در خصوص زمین‌های چمن مصنوعی با حضور شهرداران ادامه داد: ظرف مدت یک هفته لازم است در زمینه چمن مصنوعی، تفاهم‌نامه با شهرداری‌ها منعقد شود و در بازه زمانی مشخص بر اساس جدول زمانبندی نظارت‌ها صورت گیرد‌.

فتوحی بر بررسی فضاهای موجود اداره آموزش و پرورش از نظر اجتماعی و امنیتی برای فروش یا واگذاری مدارس بلااستفاده با همکاری آموزش و پرورش و بخشداران بیان کرد: باید به نفع شهرستان آبیک از فضاهای موجود و یا فروش آنها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی می‌توانند از ظرفیت و ساختمانهای بلااستفاده آموزش و پرورش استفاده کنند که لازم است   در واگذاری به دستگاه‌ها سختگیری صورت نگیرد.

این مسئول اذعان کرد: مرکز بهداشت شهر زیاران که به دلیل آتشباری های مربوط به اجرای پروژه خط انتقال آب تخریب شده طبق تفاهم‌نامه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک و آموزش و پرورش به مدرسه ای منتقل شده که از محل محرومیت ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و از محل سفر رئیس جمهور هم اعتباری برای ساخت مرکز بهداشتی در زیاران اختصاص خواهد یافت که پیگیری می‌شود. 

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی موظف هستند برای حوزه تعلیم و تربیت شهرستان آبیک مساعدت های لازم را داشته باشند چرا که ثمره آن به شهرستان باز می‌گردد. 

استفاده از شبکه‌های مجازی برای آموزش و پرورش دانش‌آموزان پاسخگو نیست

حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک در این جلسه با اشاره به فرمایشی از امام رضا علیه‌السلام مبنی بر اینکه " خدا لذت و شیرینی زندگی را در نیکی به پدر و مادر قرار داده است" بیان کرد:  یکی از مسئولان رده بالا در زمان امام راحل نزد ایشان می‌رود و امام متوجه می‌شود که پشت در یک فرد دیگری هم است و زمانی که متوجه می‌شود پدر این مسئول است به قدری ناراحت می‌شوند که ایشان را توبیخ می‌کند که بیانگر اهمیت، جایگاه و شان والدین است.

وی خطاب به مسئولان و فرهنگیان افزود: لازم است حواسمان بسیار جمع باشد و تلاش کنیم رضایت مردم را کسی کنیم چرا که اگر دعای مردم پشت سر ما باشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود‌.

امام جمعه موقت شهر آبیک این را هم بیان کرد که استفاده از شبکه‌های مجازی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش پاسخگو نیست و لازم است دانش‌آموزان در کلاس درس حضور یابند؛ زانو زدن انسان باید در برابر استاد یا معلم بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین آبیک آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با گرامی داشت یاد شهید مطهری و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، به دیدار فرهنگیان و معلمان با رهبری معظم انقلاب و دقت نظر و توجه ایشان به آموزش و پرورش و برنامه‌های داخلی این وزارت خانه نظیر سند تحول بنیادین، توجه به مدارس دولتی و توانمند سازی معلمان و ثبات مدیریت در آموزش و پرورش اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت آموزش و پرورش استان پرداخت و در ادامه به بخشی از توفیقات مجموعه در دوره اخیر اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان به نبوغ فکری و عملی در جهات مختلف رسیده است که از جمله‌ی آن می‌توان به احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی و بیش از ۴۰ هزار متر مربع چمن مصنوعی، اجرایی سازی رتبه بندی برای همکاران، رشد شرکت دانش آموزان در طرح‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی و… برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح مدارس، افزایش پوشش تحصیلی و اجرای طرح‌های قرآنی و توانمند سازی معلمان در طرح اتقان و برگزاری جشن‌های تکلیف‌های عبادی و سیاسی و… اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان به موفقیت معلمان نمونه استان در مرحله کشوری اشاره داشت و گفت: امسال از ۸ معلم معرفی شده به مرحله کشوری ۲ نفر از آنان نمونه کشوری شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از معلمان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6097182

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام