Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالدو نازاریو مایل است دو فولبک برزیلی مطرح که هر دو بازیکن آزاد هستند را به تیم خود ببرد.

رونالدو نازاریو، رئیس باشگاه رئال وایادولید رویای حضور همزمان دو هم وطن خود یعنی مارسلو و دنی آلوز در باشگاهش را دارد.

طرفداری | به گزارش خبرنگار برزیلی رافائل ریس از UOL Esporte، مارسلو و دنی آلوز هر دو پس از اتمام قراردادشان با باشگاه های خود یعنی رئال مادرید و بارسلونا بازیکن آزاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث رویاپردازی های رونالدو نازاریو شده است. رئیس باشگاه رئال وایادولید امیدوار است بتواند این دو بازیکن برزیلی را در انتقالی آزاد به باشگاه خود ببرد تا آن ها با کیفیت و تجربه شان به پیشرفت رئال وایادولید کمک کنند. این رویای شخصی رونالدو نازاریو است و سرمربی رئال وایادولید چنین درخواستی نداشته است. در صورتی که رونالدو نازاریو بتواند مارسلو و دنی آلوز را برای چنین انتقالی متقاعد کند، این دو بازیکن 34 و 39 ساله برزیلی فرصت هم بازی شدن در سطح باشگاهی را پیدا می کنند.

اخبار داغ 

ایران تاثیر گذارترین تیم آسیایی جام جهانی 2022 / گزارش رسانه انگلیسی استقلالی ها علی کریمی را مشروط می خواهند امتناع جرارد پیکه از حضور در مراسم ازدواج جوردی آلبا ترند شدن توییت جنجالی سال 2014 لوسی برونز پس از انتقال به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالدو نازاریو رئال وایادولید دنی آلوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید