Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات هندی امروز (یکشنبه) اعلام کردند شمار قربانیان سیل و رانش زمین در ایالت آسام در شمال شرق این کشور به ۶۲ نفر رسیده است.

براساس گزارش آناتولی سازمان مدیریت اضطرار این ایالت در بیانیه‌ای اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هشت تن دیگر بر اثر سیل و رانش زمین جان خود را از دست داده اند و تلفات سیل به ۶۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که بیش از ۳ میلیون نفر در روز گذشته آسیب دیده اند که بیش از ۱۵۶ هزار و ۳۰۰ نفر از آن‌ها به ۵۱۴ کمپ امدادی پناه برده اند. آسام، در شمال شرقی هند، شش روز است که با باران‌های سیل آسا و سیل مواجه است.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند روز شنبه اعلام کرد با هیمانتا بیسوا سارما، وزیر ارشد آسام صحبت کرده و به او اطمینان داده است که دولت فدرال هند تمام حمایت‌های ممکن را برای مقابله با پیامد‌های سیل ارائه خواهد کرد.

شایان ذکر است بارش باران‌های سیل آسا در هفته گذشته بخش‌های زیادی از شمال شرق بنگلادش را تحت تاثیر خود قرار داد. نیرو‌های نظامی برای تخلیه ساکنین به منطقه اعزام شدند. برق بسیاری از مناطق قطع شده است. کارشناسان می‌گویند که تغییرات آب و هوایی سبب افزایش وقوع این سیل‌ها شده است. این موضوع پیش بینی وقوع این سیلاب‌ها را دشوار کرده است.

هند چهارمین کشوری است که تغییرات اقلیمی بیشترین تاثیر را بر آن گذاشته است. این کشور هر ساله حدود ۳ گیگا تن گاز‌های گلخانه‌ای منتشر می‌کند. قدرت امواج گرما در این کشور در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود که رانش زمین و سیل شدید در ایالت‌های شمال شرقی به طور فزاینده‌ای افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلایای طبیعی سیل در هند تلفات انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور