Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@07:45:07 GMT

"بیمه عمر بهادار" به سبد نوآوری بیمه دی اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۷۷۸

'بیمه عمر بهادار' به سبد نوآوری بیمه دی اضافه شد

شرکت بیمه دی از محصول جدید خود با عنوان "بیمه عمر بهادار" رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ طی مراسمی، محصول جدید بیمه دی با عنوان "بیمه نامه عمر بهادار" که به همت مدیریت بیمه های زندگی طراحی شده است، با حضور مدیرعامل شرکت، رونمایی شد.

محمدرضا کشاورز مدیر عامل بیمه دی ضمن ابراز خرسندی از تولید این محصول، ارائه محصولات جدید با توجه به نیاز جامعه و همچنین در نظر گرفتن بازارهای نوین کسب و کار را یکی از مسیرهای موفقیت شرکت دانست و افزود: "بیمه نامه عمر بهادار" باتوجه به نیاز مشتریان طراحی و ارائه شده است و با وجود اینکه می تواند مزیت رقابتی برای شرکت بیمه دی در صنعت بیمه ایجاد نماید، اما در نگاه کلان تر، معتقدیم طراحی محصولات جدید علاوه بر ارتقای کلی صنعت، سهم بسزایی در راستای فرهنگ‌سازی بیمه و جای‌گذاری محصولات بیمه ای در اولویت نیازهای خانوار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است محصول "بیمه عمر بهادار" دارای ویژگی هایی چون؛ سرمایه گذاری در صندوق‌های متنوع سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و اعمال NAV (ارزش خالص دارایی) روزانه صندوق ها بر روی اندوخته بیمه نامه و سود با تضمین است که وجه تمایزی نسبت به سایر محصولات بیمه ای به شمار می آید

تماشاخانه ببینید| جدال دو مرغ بهشتی قرمز نر برای جلب توجه یک ماده؛ آن‌ها حسابی می‌رقصند اما داستان شکل دیگری تمام می‌شود فشار به سازمان محیط زیست برای پتروشیمی میانکاله تازگی ندارد/ «مخالفت می‌‌کردیم اما از مسیر دیگری می‌رفتند و فشار سیاسی می‌آوردند/ همین رفتارها باعث شد از سازمان محیط زیست بروم» (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عمر بهادار بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت