Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه دریابانی قشم از توقیف یک فروند قایق حامل دام زنده قاچاق و دستگیری سه قاچاقچی در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مرزبانان این پایگاه در آب‌های این جزیره خبر داد.   سرهنگ صفر متاجی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مرزبانان پایگاه دریابانی قشم موفق شدند یک فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۷۳ راس گوسفند و دام زنده است، گفت: در این عملیات انتظامی، علاوه بر توقیف یک فروند شناور، سه نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.   فرمانده پایگاه دریابانی قشم ارزش ۷۳ راس دام زنده کشف شده را به قیمت هر راس گوسفند (۴۵ میلیون ریال)، سه میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال اعلام کرد.   سرهنگ متاجی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های ارزشمند دام زنده را به  کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع و عملیات ضربتی مرزبانان، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.   وی اضافه کرد: دریادلان پایگاه دریابانی قشم با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق دام زنده، قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌ اند. تماشاخانه ببینید| جدال دو مرغ بهشتی قرمز نر برای جلب توجه یک ماده؛ آن‌ها حسابی می‌رقصند اما داستان شکل دیگری تمام می‌شود فشار به سازمان محیط زیست برای پتروشیمی میانکاله تازگی ندارد/ «مخالفت می‌‌کردیم اما از مسیر دیگری می‌رفتند و فشار سیاسی می‌آوردند/ همین رفتارها باعث شد از سازمان محیط زیست بروم» (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پایگاه دریابانی قشم دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ضبط سه هزار کیلوگرم هیزم قاچاق و جریمه ۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریالی متهمان در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعبه همچنین مالک هیزم‌های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

لقمانی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل