Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- افراد راه یافته به مرحلۀ نهایی دومین دورۀ پویش نشاط نوروزی با کتاب مشخص شدند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌منظور ایجاد فضای نشاط و ترویج کتاب‌خوانی در نوروز 1401 دومین دورۀ پویش ملی کتاب‌خوانی نشاط نوروزی با کتاب را معرفی و در فروردین و اردیبهشت‌ماه 1401 برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها و استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به گفت‌وگو دربارۀ کتاب‌هایی بود که خوانده‌اند. این پویش همچنین به دنبال ایجاد انگیزه برای معرفی ارزش­ها، آیین‌ها، سنت‌ها، بازی‌ها و زیست‌بوم مناطق مختلف ایران بود. در این پویش از شرکت‌کنندگان خواسته شد کتاب‌هایی را که خوانده‌اند در یک کلیپ ویدیویی کوتاه تا دو و نیم دقیقه (150 ثانیه) معرفی کنند، یا نظرشان را دربارۀ آن ارائه کنند.

پس از اتمام مدت‌زمان شرکت در این پویش 1017 اثر از 901 شرکت کننده از 27 استان به دبیرخانه مرکزی ارسال شد که استان‌های مازندران با 176 شرکت کننده، خوزستان 154، خراسان جنوبی 84، کرمان 71، بوشهر 63، اصفهان 58 و کهگیلویه و بویراحمد با 50 شرکت کننده، بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص دادند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رتبه نخست مازندران نشاط نوروزی با کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت و ذوب آهن برگزار شد. ذوب آهن در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب شد و سری 1 – 1 برابر شد.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند