Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: کمیته‌ تحول برنامه‌های اوقات فراغت استان مرکزی تشکیل می‌شود، متاسفانه نگاه ما در بحث اوقات فراغت، نگاه بی‌برنامگی و بی‌تدبیری است بنابراین این مهم باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، محمدرضا جعفری ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی با اشاره به حضور مدیران در جلسات استانداری اظهار داشت: مدیران جدیدی که به تازگی منصوب شده‌اند باید خود آنها در جلسات استانداری حضور داشته باشند و در صورتی که نمی‌توانند شرکت کنند از قبل با هماهنگی دبیر نشست جایگزین خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته‌ تحول برنامه‌های اوقات فراغت استان مرکزی تشکیل می‌شود، متاسفانه نگاه ما در بحث اوقات فراغت، نگاه بی‌برنامگی و بی‌تدبیری است بنابراین این مهم باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

استاندار مرکزی: مناطق محروم استان مرکزی کانون توجه برنامه‌های اوقات فراغت باشد ثبت ‌نام کلاس‌های اوقات فراغت روش جدید کلاهبرداری/ شهروندان هوشیار باشند فرماندار اردستان: نباید در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان منفعل باشیم

  آشنایی نسل جوان با دستاوردهای حوزه صنعتی در برنامه‌های اوقات فراغت

"عابد حقدادی"، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این نشست گفت: همه اقشار جامعه باید از برنامه‌های فراغتی استان، شهرستان‌ها و روستاها اطلاع داشته باشند و این موضوع جزو الزامات و ضروریات در راستای جذب حداکثری جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت قرار گیرد.

وی افزود: رویکرد اصلی اوقات فراغت استانداردسازی، کیفی‌سازی برنامه‌ها و غنی‌سازی اوقات فراغت است، توجه به برطرف کردن محدودیت‌های جامعه، افزایش نشاط و شادی مد نظر قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری، طبیعی و اجرای برنامه‌های اردو با هدف آشنایی جوانان با ظرفیت‌های طبیعی و فرهنگی استان در اهم برنامه‌ها قرار دارد.

حقدادی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های صنعتی و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای صنعتی استان، برگزاری جُنگ‌ها، جشنواره‌ها و کنسرت از برنامه‌های دیگر اوقات فراغت است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های تقویتی و درسی جزو برنامه‌های فراغتی محسوب نمی‌شود، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان روستایی، مناطق حاشیه‌نشین، زنان و دختران جوان باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد، اطلاع‌رسانی برنامه‌ها به نحو مناسب توسط مدیران انجام و گزارش‌های فراغتی در پایان فصل به دبیرخانه ارسال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های جهادی، پایگاه مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد و ارائه تخفیفات و یارانه برای برنامه‌های فراغتی یکی دیگر از مصوبات جلسه است تا با ارائه تخفیفات حضور حداکثری از مردم وجود داشته باشد و بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

حقدادی عنوان کرد: تعرفه قیمت‌های فعالیت‌های فراغتی در حوزه ورزش امسال با اعلام وزرات ورزش و جوانان در متن قانون تصریح شده است و با هر مسئولی در این مراکز که از نرخ‌های مصوب قانونی در زمینه‌های علمی، هنری، پژوهشی و غیره عدول کند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/712/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های اوقات فراغت جوانان استان مرکزی اوقات فراغت استان اوقات فراغت ورزش و جوانان قرار گیرد برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی

برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی مشخص شد تا حریفان تیم جوانان پسر ایران در این رقابت‌ها مشخص شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از 22 تا 28 اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

این رقابت‌ها در سالن 10 هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی به شرح زیر است:

شنبه 22 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – قرقیزستان
ساعت 18؛ افغانستان – پاکستان

یک‌شنبه 23 اردیبهشت
ساعت 13؛ قرقیزستان – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – پاکستان
ساعت 18؛ ایران – افغانستان

دوشنبه 24 اردیبهشت
ساعت 13؛ سری‌لانکا – افغانستان
ساعت 15:30؛ ایران – قرقیزستان
ساعت 18؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه 26 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – سری‌لانکا
ساعت 15:30؛ افغانستان – ترکمنستان
ساعت 18؛ قرقیزستان – پاکستان

پنجشنبه 27 اردیبهشت
ساعت 13؛ افغانستان – قرقیزستان
ساعت 15:30؛ ترکمنستان – سری‌لانکا
ساعت 18؛ ایران – پاکستان

جمعه 28 اردیبهشت
ساعت 15؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)
ساعت 17:30؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور