Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:50:35 GMT

دختر رکابزن ایران مدال برنز گرفت / کسب ۴ مدال در دو روز

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۹۲۶

دختر رکابزن ایران مدال برنز گرفت / کسب ۴ مدال در دو روز

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ماه و در ادامه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا پس از کسب یک مدال طلا، یک نقره توسط رکابزنان پاراسایکلینگ، یک مدال باارزش برنز توسط لیلا حیدری در بخش ۵۰۰ متر کسب شد.

در ماده ۵۰۰ متر پیست دختران رده سنی جوانان، نمایندگان کره جنوبی و هند اول و دوم شدند و لیلا حیدری از ایران به نشان برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان ایران در روز دوم به شرح زیر است:

در ماده تعقیبی انفرادی پارا سایکلینگ محمد محمدی و بهروز فرزاد از ایران مدال طلا و نقره گرفتند. واراج هورادی از هند هم سوم شد.

در ماده کایرین جوانان مردان محمد امین رحیم آبادی در گروه خود سوم و امیر علیزاده در گروه خود پنجم شدند. رحیم آبادی برای مقام اول تا ششم و علیزاده برای هفتم تا یازدهم به رقابت پرداختند. در پایان رقابت کایرین رده جوانان، رحیم آبادی پنجم شد و علیزاده در رده یازدهم قرار گرفت. در این ماده رکابزنان کره جنوبی، ژاپن و مالزی اول تا سوم شدند.

در ماده کایرین رده سنی بزرگسالان هم احسان خادمی در گروه خود چهارم شد و به شانس مجدد راه یافت. خادمی در شانس مجدد در گروه خود چهارم شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در ماده تعقیبی انفرادی بزرگسالان مرد آیدین علیاری در رده ششم قرار گرفت. در این ماده رکابزنان ژاپن، کره جنوبی و هند مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند. اما در ماده ۵۰۰ متر تایم تریل جوانان در بخش دختران، لیلا حیدری در رقابت با پنج رکابزن سوم شد و به مدال برنز رسید.

رکابزنان کره جنوبی و هند اول و دوم شدند. در ۵۰۰ متر تایم تریل بزرگسالان هم فاطمه هداوند دررقابت شش رکابزن، در رده ششم قرار گرفت. در این بخش رکابزنان مالزی، کره جنوبی و هند اول تا سوم شدند.

کد خبر 5518466

منبع: مهر

کلیدواژه: هندوستان دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی دراگان اسکوچیچ تنیس روی میز باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران وزنه برداری مسابقات قهرمانی آسیا تکواندو کره جنوبی و هند گروه خود ۵۰۰ متر سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده فرم نن‌گوئن کشورمان موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند.

ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند. پیش از این نیز زهرا جلیلی ورزشکار تالوی ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند. مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

دیگر خبرها

  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی