Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@07:06:44 GMT

درگیری مرگبار در مراسم عروسی!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۹۳۰

با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی قاتل متواری پس از چندروز فرار به همراه ۵ نفر که در درگیری مشارکت داشتند شناسایی و دستگیر شدند. ناطقان: سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح این خبر قتل بیان کرد: در پی نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای حاشیه ای بندرعباس، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام و تحقیقات میدانی را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد در پی مشاجره لفظی بین دو تن از اهالی در یک مراسم عروسی و ورود نکردن بزرگان و صاحبان مراسم برای صلح و سازش بین طرفین در نهایت مقتول به همراه چند تن از دوستانش جهت انتقام گیری جلوی درب منزل قاتل مراجعه که در درگیری مجدد ضارب با وارد کردن ضربات چاقو اقدام به قتل متوفی کرده و از محل متواری شده است.

سردار جعفری اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی و هماهنگی قضایی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازجویی های فنی و پلیسی صراحتا به ارتکاب جنایت با سلاح سرد از نوع چاقو و قتل متوفی اعتراف کرد که ضمن بازسازی صحنه جرم، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و  ۵ متهم دیگر که در درگیری روز حادثه مشارکت داشتند نیز طی عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان از عموم شهروندان و مردم استان بویژه معتمدین و بزرگان طوایف که دارای نفوذ خاصی در محل هستند خواست حتی المکان از وقوع و بروز چنین حوادثی پیشگیری کرده و در صورت مشاهده موارد مشابه بلافاصله به موضوع ورود کرده و با پادرمیانی و بهره گیری از دیگر افراد و اشخاص متنفذ به خوبی ایفای نقش نمایند و از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند. منبع: فارس برچسب ها: درگیری مرگبار ، مراسم عروسی ، بندرعباس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درگیری مرگبار مراسم عروسی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل