Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:45:21 GMT

تخلیه ۵۰درصد انبارهای سازمان اموال تملیکی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۰۷۵

تخلیه ۵۰درصد انبارهای سازمان اموال تملیکی

به گزارش خبرنگار مهر، صاحب حجتی ظهر یکشنبه در دیدار با مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: در شرایطی نابسامانی سازمان را تحویل گرفتیم و در مدت کوتاهی تغییرات جدی را در راستای تحول این سازمان انجام دادیم.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه بالای ۵۰ درصد انبارهای اموال تملیکی تخلیه و ساماندهی کالاها انجام شده است، گفت: با تدبیر و تلاش مدیران و کارکنان این سازمان پس از بازدید ریاست محترم جمهور و ریاست محترم قوه قضائیه و همچنین ورود وزیر محترم اقتصاد دیگر شاهد وضعیت نابسامان درانبارها نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در حال حاضر آمار کالاهای سنواتی به شدت کاهش یافته و اغلب کالاهای موجود مربوط به سالجاری است.

حجتی با بیان اینکه ساماندهی انبارها از نمادهای شاخص عملکرد دولت اعلام شده است، بیان کرد: این موفقیت نتیجه همراهی و تلاش همه دستگاه های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی با اذعان به اینکه در سخت ترین شرایط اتفاقات خوبی در حوزه اموال تملیکی رقم خورده است، ادامه داد: روند ساماندهی انبارها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ ساختار جدید اموال تملیکی در دولت سیزدهم بیان داشت: طبق ساختار جدید سازمان اموال تملیکی که با رویکرد ایجاد تحول و ترفیع جایگاه سازمانی تدوین شده است، مدیریت‌های این سازمان به اداره کل ارتقا پیدا خواهند کرد.

به گفته وی این ساختار تا کنون به ۲۰ استان ابلاغ و اجرایی شده و در مابقی استان ها نیز به زودی اجرا خواهد شد.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی عنوان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی هستیم اما برخی دستگاه های دخیل هنوز آرایش جنگی به خود نگرفته اند.

کد خبر 5518485

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اموال تملیکی بیرجند بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد کشاورزی آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل ویروس کرونا اصفهان قوه قضاییه سازمان اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، یک طبقه از فرودگاه «ونوکوو» (Vnukovo) در شهر مسکو پایتخت روسیه به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پلیس در این ارتباط خبر داد: محوطه ساختمان و اتاق ها در جستجوی مواد منفجره در حال جستجو و بررسی هستند.

یک منبع آگاه هم در این ارتباط افزود: پلیس اعلام کرد که یکی از طبقات ساختمان اداری فرودگاه ونوکوو به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه شده است. بازرسی در محل در حال انجام است.

پلیس اضافه کرد که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

کد خبر 6090343

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • ساختار امنیتی اوراسیا: از ایده تا عمل