Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 398 کیلوگرم تریاک خبر داد. 

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قاچاق، مقدار قابل توجهی مواد را از استان های جنوبی وارد کرمانشاه کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای محموله مواد مخدر را در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده 398 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شکل حرفه ای در داخل یک واحد مسکونی جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری هفت عضو باند خبر داد و گفت: سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

رشد 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه

وی در ادامه از کشف یک تن و 305 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سه ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 867 کیلوگرم بوده 50 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از انهدام 15 باند توزیع مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال قبل که یازده باند بوده با رشد 36 درصدی روبرو بوده است.

جاویدان همچنین از دستگیری 75 قاچاقچی و 862 خرده فروش خبر داد و افزود: 403 معتاد متجاهر نیز با تلاش ماموران در طرح های مختلف جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه مواد مخدر استانی اجتماعی پليس استان کرمانشاه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه

سرهنگ " حسین خواجه " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به محموله کامیون باری حامل بار هندوانه آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است و در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت