Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:25:58 GMT

راهیان نور حرکت ماندگار برای حفظ ارزش‌های اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۲۰۱

راهیان نور حرکت ماندگار برای حفظ ارزش‌های اسلامی است

به گزارش اخبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان البرز که در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: رشادت‌ها و از خود گذشتگی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که هر جای تاریخ و حوادث جنگ را مرور کنیم، نقش برجسته ایثار و ایثارگران را خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان کرد: در این راستا راهیان نور اقدامی ماندگار و تأثیرگذار برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور؛ اردوهای عقیدتی و معنوی است، تصریح کرد: در این راستا همه ادارات دستگاه‌ها ملزم به همکاری هستند و دستگاه‌های اجرایی متولی امر نیز در استان در مورد تأمین ملزومات و مقدمات به منظور برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور اهتمام ویژه ای داشته باشد.

ولی پوری خاطرنشان کرد: طی دو روز آینده شهرداری‌های استان با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌های استان جلسات مشابه برگزار نمایند و دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به مسائل بهداشتی و تهیه آمبولانس اقدام کنند.

وی متذکر شد: نیروی انتظامی پیرامون تأمین امنیت تیم‌های اعزامی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کد خبر 5518507

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری البرز راهیان نور 1401 بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد آمار کرونا کشاورزی ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل اصفهان بیرجند راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ مردم و دانش آموزان با گذران یک روز خوش آب و هوا در دل جنگل منحصربه فرد فندقلو، اوقات آرامبخش و خاطره انگیزی را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ