Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی نوجوانان بسکتبال ایران با باخت مقابل فیلیپین، در جایگاه هشتم قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال نوجوانان پسران ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا زیر ۱۶ سال ۲۰۲۰ - قطر، عصر امروز (یک‌شنبه) ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت که با نتیجه ۸۷ - ۹۵ تن به شکست داد تا با کسب بدترین نتیجه به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محسن شاه‌علی که پیش از این دیدار فرصت حضور در جام جهانی (با باخت برابر نیوزلند) و رده پنجم و ششم (با باخت برابر هند) این مسابقات را از دست داده بودند، با باخت مقابل فیلیپین به رتبه هشتم (آخر) رده‌بندی مسابقات رضایت دادند. 

فیلیپین از همان ابتدا برتری خود را به ایران تحمیل کرد و کوارترهای اول، سوم و چهارم را به ترتیب ۲۰-۱۸، ۲۹-۱۵ و ۲۷-۲۴ برد تا با وجود باخت ۱۹-۳۰ در کوارتر دوم، مجموعا با ۸ امتیاز اختلاف برنده این دیدار شود. به این ترتیب ایران با ۳ باخت و ۲ برد، به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

نتایج بازی‌های ایران در این دوره از مسابقات به شرح زیر رقم خورد:
بازی اول) ایران ۶۶ - ۳۷ اندونزی
بازی دوم) ایران ۷۳ - ۵۶ لبنان
بازی سوم) ایران ۶۶ - ۷۲ نیوزلند
بازی چهارم) ایران ۷۸ - ۸۳ هند
بازی پنجم) ایران ۸۷ - ۹۵ فیلیپین

نکته قابل توجه این است که لبنان، تیمی که ایران در دور اول مسابقات برابر آن به برتری رسیده بود به همراه ژاپن، استرالیا و نیوزلند، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي بسكتبال نوجوانان تیم بسکتبال نوجوانان بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست