Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:20:56 GMT

حرفه جدید ستاره مسلمان فوتبال لو رفت!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۲۱۸

حرفه جدید ستاره مسلمان فوتبال لو رفت!

مسوت اوزیل که آخرین بار در ماه مارچ در باشگاه فنرباغچه رویت و پس از آن از این باشگاه کنار گذاشته شد ممکن است به زودی یک گیمر حرفه‌ای شود.

به گزارش برنا؛ ارکوت سگوت، مدیر برنامه این بازیکن به تلگراف گفت: فکر می‌کنم مسوت دیگر در هیچ باشگاه دیگری فوتبال بازی نکند. او بیشتر از قبل وارد فضای ورزش‌های الکترونیکی خواهد شد و شاید یک ورزشگاه حرفه‌ای در این زمینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقانه بگویم در این زمینه عالی است. مخصوصا در زمینه فورتنایت و اگر روزی گیمر حرفه‌ای شود تعجب نمی‌کنم. او همین حالا تیم ورزش‌های الکترونیکی خود با نام M۱۰ ESports را دارد و یک کلوپ بازی‌های رایانه‌ای در آلمان.

گفتنی است اوزیل در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی توییچ که بیشتر توسط گیمرها استفاده می‌شود بیش از ۱۷۵ هزار دنبال کننده دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!

به گزارش ورزش سه، شاید اعتقاد عمومی بر این باشد که این دو باشگاه با این اقدام از نظر دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی نخواهند داشت اما علی کفاشیان اعتقاد دارد که این دو تیم به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل خواهند خورد. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ابتدا در خصوص واگذاری این دو باشگاه می‌گوید: «پیش از این صحبت کرده بودم که تنها راه واگذاری دو باشگاه برگزاری مجمع و واگذاری به بخش خصوصی بود که این کار انجام شد و بالاخره این دو باشگاه واگذار شدند تاAFC  ایرادی در خصوص مالکیت دو باشگاه نگیرد و روند حرفه‌ای‌سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.»

او ادامه داد: «اعتقاد من بر این است شرکت‌هایی که این دو باشگاه به آنها واگذار شده، تنها همانند عابر بانک نباشند و به تمام مسائل ریز و درشت این دو باشگاه ورود کنند تا استقلال و پرسپولیس مشکلات گذشته را نداشته باشند. بدهی‌های انباشته شده یکی از مشکلات این دو تیم بوده که سال‌ها از یک مدیر به مدیر دیگر انتقال می‌یافت. با بحث واگذاری دو باشگاه امید می‌رود تا این دو تیم از نظر مالی سروسامان بگیرند.» 

کفاشیان همچنین درباره حق پخش یادآور شد: «این موضوع مهمی است که با وجود صحبت‌هایی که در خصوص آن شده، تاکنون به نتیجه نرسیده و می‌تواند مشکلاتی برای دو باشگاه در مسیر حرفه‌ای‌سازی ایجاد کند. در واقع با عدم دریافت حق پخش، در تراز مالی دو تیم امتیاز منفی وارد می‌شود. البته پیش از این اقداماتی در خصوص دریافت حق فوتبال از صدا و سیما صورت گرفت و جلوی دوربین‌های صدا و سیما گرفته شد اما در واقع باید قبول کنیم که زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد.»

دیگر خبرها

  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل