Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:28:02 GMT

آغاز طرح شوق رویش جوانان جمعیت هلال احمر لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۴۱۷

آغاز طرح شوق رویش جوانان جمعیت هلال احمر لرستان

ایسنا/لرستان معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طرح شوق رویش همزمان با فصل تابستان و آغاز فعالیت‌های اوقات و فراغت در لرستان آغاز شد.

حمید جمشیدی اظهار کرد: راستای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، با رویکرد آگاه سازی، توانمندسازی و نشاط اجتماعی، طرح شوق رویش در لرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در طرح شوق رویش حوزه معاونت جوانان هلال احمر لرستان با تشکیل پایگاه‌هایی در مراکز امور جوانان سراسر استان نسبت به اجرای برنامه‌های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با عنوان جوانی فراغت پویایی در طول تابستان برگزار می‌شود.

 معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: هدف از اجرای  طرح شوق رویش، حضور نوجوانان و جوانان در طرح اوقات و فراغت و آشنایی آن‌ها با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره‌های مهارت‌های داوطلبی و کمک‌های اولیه جهت همکاری آنها در انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه، کمک به سالم‌سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری و سرگردانی جوانان و نوجوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی، شکوفایی رشد و تعمیق باورهای دینی و اخلاقی است.
 
جمشیدی بیان کرد: ارتقا نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی و به کارگیری جوانان وداوطلبان توانمند جمعیت هلال احمر در امر تدریس و مربیگری از دیگر اهداف این طرح است.

وی افزود: در این راستا از تمام نوجوانان و جوانان استان دعوت شده است که با حضور در مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان  از برنامه‌های متنوع این مراکز بهرمند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر لرستان انقلاب لرستان جوانان جمعیت هلال احمر نوجوانان و جوانان هلال احمر لرستان طرح شوق رویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به این جمعیت مبنی بر تصادف دو خودرو سواری به صورت رخ به رخ در ابتدای پل کره بس، تیم‌های عملیاتی پایگاه گدارکبک و پایگاه نگین به محل حادثه اعزام شدند.
ایرج کیانی افزود: پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ نفر دیگر برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ نفر نجاتگر کادر و ۴ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت