Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:34:04 GMT

قربان بردیف مسئول و مدیر فنی تراکتور شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۶۴۶

قربان بردیف مسئول و مدیر فنی تراکتور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه باشگاه تراکتور به شرح زیر است:

بعد از اتمام لیگ بیست و یکم که نتایج آن زیبنده اسم بزرگ تراکتور و شخصیت والای هواداران پرشورش نبود، باشگاه تراکتور تبریز در راستای ساختن یک مجموعه قدرتمند که از لحاظ فنی و نتیجه‌گیری پاسخگوی توقعات و خواسته‌های هواداران پرشور خود باشد، شروع به تحقیق و مطالعه پیرامون جذب یک سرمربی صاحب سبک و مؤلف کرد که بتواند علاوه بر اداره فنی مجموعه تیم، در مسیر پیشرفت حرفه‌ای و استاندارد سازی باشگاه به تراکتور کمک کند و ضمن راه اندازی آکادمی تراکتور، زیرساخت حرفه‌ای باشگاه را در یک بستر مناسب ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا قربان بردیف سرمربی نامدار فوتبال روسیه که سابقه درخشانی در فوتبال اروپا دارد به همکاری دعوت شد و امروز خوشحالیم با افتخار به هواداران تراکتور اعلام کنیم باشگاه با قربان بردیف به توافق رسیده که به عنوان مسئول ومدیر فنی با تراکتور همکاری داشته باشد و علاوه بر آماده سازی تیم بزرگسالان تراکتور برای حضور در دوره بیست و دوم لیگ برتر، روی تمامی فعالیت‌های فوتبالی تراکتور از سطح آکادمی، فوتبال پایه و فراهم سازی زیرساخت حرفه‌ای باشگاه نظارت داشته باشد تا در یک پروسه ۳ تا ۵ ساله، با حمایت هواداران فهیم تراکتور، این باشگاه به قدرت بلامنازع فوتبال آسیا تبدیل شود.

قربان بردیف با تجربه موفقیت آمیز در باشگاههای رستوف و روبین کازان روسیه و باشگاه‌های موفق دیگر در سایر کشورهای استقلال یافته از شوروی سابق، به تبریز می‌آید تا همه دست در دست هم، برای فوتبال تراکتور یک ساختار حرفه‌ای بسازیم.

در این راه روی تخصص و تعهد قربان بردیف و همکاری تمامی ارکان باشگاه و مهم‌تر از همه صبوری، همراهی و حمایت هواداران پرشور تراکتور حساب باز کرده‌ایم. آینده از آن کسانی است که با ایمان و اعتقاد قلبی با تمام توان برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند. راه جدید تراکتور تا رسیدن به قله فوتبال آسیا آغاز شده است.

مرحله جدید تمرینات تراکتور از ۱۵ تیر زیرنظر قربان بردیف و همکاران ایشان آغاز می‌شود. ۱۵ تیر یک روز باشکوه و ماندگار در تاریخ پرافتخار تراکتور خواهد شد؛ روز آغاز حرکت نوین تراکتور به سوی موفقیت ماندگار

کد خبر 5518556

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تبریز سازمان لیگ فوتبال هواداران تراکتور بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد آمار کرونا ویروس کرونا کشاورزی سیدابراهیم رئیسی اردبیل اصفهان بیرجند قربان بردیف حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت