Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، همسر «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی که برای صد و نهمین روز متوالی در زندانهای رژیم موقت صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است، تأکید کرد که در دوران اعتصاب غذای وی، هیچ ملاقاتی با این اسیر نداشته است.

همسر این اسیر فلسطینی با بیان اینکه هیچ وسیله ارتباطی با عواوده ندارد، به خبرگزاری فارس گفت: به خاطر وخامت وضعیت سلامت وی، به بیمارستان منتقل شد، ولی اسرائیل همچنان به خواسته‌های عادلانه وی مبنی بر پایان بازداشت اداری و آزادسازی او پاسخی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز نگرانی شدید درباره وضعیت جسمانی این اسیر، تصریح کرد: «طبیعتا نگرانی بسیاری نسبت به زندگی وی وجود دارد؛ به ویژه اینکه در پیامی که از طریق وکیل فرستاد، نوشته بود که می‌خواهم وصیتم را بنویسم، ولی از روحیه شما می‌ترسم. این بدان معناست که خلیل مرگ را در برابر چشمان خود می‌بیند.

همسر عواوده با تأکید بر اینکه به خاطر روحیه همسرش، به پیروزی با کمک خداوند باور دارد، با ارسال پیامی گفت: پیام ما به مقاومت فلسطین، نهادهای بین‌المللی و سازمانهای حقوق بشری این است که مسئولیت خود را بپذیرند و با شدیدترین ابرازها، برای آزادی او اعمال فشار کنند. خلیل هر لحظه در معرض سکته قلبی و مرگ ناگهانی قرار دارد. می‌خواهیم خلیل بین ما و چهار دخترش که از شش ماه پیش منتظرش هستند، زنده باشد.

در همین ارتباط، گروه‌های مقاومت فلسطین دوشنبه هفته گذشته با تحمیل مسئولیت کامل  جان زندانیان در اعتصاب غذا به رژیم اشغالگر، بر مواجهه باز با نظامیان صهیونیست‌ تاکید کردند.

گروه‌های فلسطینی با برگزاری نشستی فوری در غزه، درباره تشدید تنش‌ها از سوی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و همچنین وخیم‌تر شدن وضعیت سلامتی زندانیان و اعتصاب غذا بین آنان گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

این گروهها خبر دادند که به صورت دائمی نشست‌هایی برای پیگیری وضعیت اسیران اعتصابی برگزار خواهند کرد. آن‌ها تاکید کردند که برای رسیدن به آزادی، به وظایف خود به طور کامل عمل خواهند کرد.

اعتصاب‌های زندانیان فلسطینی در زندان‌های تل‌آویو ادامه دارد و روز‌به‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. گروه‌های فلسطینی نیز در نشست روز گذشته خود، قانون منع معالجات پزشکی زندانیان و اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر را که قرار است به زودی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تصویب شود، محکوم کردند.

گفت‌وگو از معصومه فروزان

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرای فلسطینی زندانهای صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: شهدا و زخمیان غزه حدود شش درصد از جامعه فلسطین در این منطقه را شامل می‌شود و این درصد بسیار بالایی است و چه بسا بالاترین درصد در این دوره درباره یک نسل کشی و کشتار تلقی می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، تجاوزی است که همه جامعه فلسطین در این باریکه را هدف قرار داده است. رژیم اسرائیل ملت فلسطین را با همه ابزارهای نسل کشی از جمله کشتار، گرسنگی دادن و شیوع بیماری های واگیر دار هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی هر روز با ابزارها و روش های مختلف خود برای کشتن مردم غزه سرگرمی ایجاد می کند و سرگرم می شود. رژیم صهیونیستی از نوارها و فایل های صوتی مانند الحقونا (به ما ملحق شوید) و (اسعفونا) به ما کمک کنید و همچنین گریه ها و فریادهای کودکان با استفاده از پهپادها استفاده می کند تا ساکنان غزه را از خانه هایشان خارج کند و هدف قرار دهد. رژیم اشغالگر بیمارستان ها را به گورهای جمعی تبدیل کرده است و کادر پزشکی و بیماران را قتل عام می کند. مانند چنین جنایات و اتفاقاتی را در هیچ گوشه و منطقه ای از جهان نشنیده ایم و ندیده ایم. رژیم صهیونیستی پیکرهای شهدای فلسطینی را مثله و قطعه قطعه می کند و اعضای آنان را سرقت می کند و این چیزی است که با بررسی گورهای جمعی کشف شده در داخل مجتمع پزشکی ناصر مشخص شده است. رژیم صهیونیستی به شیوه و رویکرد گرسنگی دادن گسترده ادامه می دهد و بیمارستان کمال عدوان روزانه پذیرای ۵۰ کودک فلسطینی به خاطر کمبود مواد غذایی و قحطی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی                  

دیگر خبرها

  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است