Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:38:12 GMT

در تمرین امروز تیم ملی والیبال چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۵۱۶۱

در تمرین امروز تیم ملی والیبال چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از تمرین نوبت صبح امروز یکشنبه بیست و‌ نهم خرداد که شامل برنامه بدنسازی در سالن هتل محل اقامت تیم ملی بود، شاگردان بهروز عطایی در نوبت عصر در سالن با قدمت خریستو بوتف متعلق به فدراسیون والیبال بلغارستان تمرین تو‌پی سه ساعته داشتند. سالنی که فاصله زیادی با هتل محل اقامت تیم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین از ابتدا یک میهمان ویژه داشت که دیمیتار زلاتانوف ستاره اسبق والیبال بلغارستان بود. وی سابقه ریاست در فدراسیون والیبال بلغارستان را نیز داشته است.

اما تمرین تو‌پی شاگردان بهروز عطایی با حرکات کششی و گرم کردن آغاز شد و سپس با سرویس زدن و دفاع روی تور ادامه پیدا کرد. بعد از حدود یک ساعت مردان والیبال ایران به دو گروه تقسیم شدند و مسابقه درون اردویی برگزار کردند که با کری ها و هیجان جالبی همراه بود.

این بازی چند بار از سوی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی برای گوشزد کردن برخی نکات به بازیکنان قطع شد و قضاوت آن برعهده عظیم جزیده کمک مربی تیم ملی بود.

قرار است فردا دوشنبه در فاصله یک روز تا شروع بازی‌های هفته دوم لیگ ملت‌ها تیم ملی ایران در سالن اصلی مسابقات تمرین کند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 31 خرداد به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.
 

دیگر خبرها

  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم