Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:48:44 GMT

کشف ۱۰۰ فقره سرقت توسط ۵ سارق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۵۱۸۱

کشف ۱۰۰ فقره سرقت توسط ۵ سارق در تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مأموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی این فرماندهی ۵ سارق حرفه ای را دستگیر و ۱۰۰ فقره سرقت را در این رابطه کشف کردند.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند اظهار داشت: مأموران کلانتری نواب پلیس پیشگیری تهران با وقوع چند فقره سرقت از داخل خودروهای سواری، با شیوه کلاف کردن درب خودروها، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی ادله و مستندات یک سارق حرفه‌ای را در حال پرسه زنی در بین خودروها شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، برای کشف سایر جرایم احتمالی و جزئیات پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران معرفی کردند.

جانشین پلیس تهران بیان داشت: کارآگاهان با تجمیع پرونده‌های مشابه و بررسی سوابق متهم و نیز تصاویر به دست آمده از صحنه‌های جرم، به دفعات مختلف تصویر متهم را به همراه همدستانش در صحنه‌های جرم شناسایی کردند و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت خودروهای سواری پژو ۲۰۶، ۴۰۵، ۲۰۷، ماکسیما و ... با شیوه کلاف کردن درب خودروها با همکاری ۴ همدستش معترف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه پی‌جویی های انتظامی و دستگیری سایر اعضای این باند، سارقان در تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف و در این رابطه تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سردار هداوند با بیان این که از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل: جک، زاپاس، زنجیر چرخ، لاستیک، کامپیوتر خودرو و... و. کشف شد، تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت دستگیری پلیس تهران سردار حمید هداوند پلیس آگاهی تهران پلیس پیشگیری تهران فرمانده انتظامی تهران اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان ازاجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت وکشف ۸۰ هزارلیترگازوئیل قاچاق در بندر عباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، سردار علی اکبرجاویدان شامگاه ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله جدی و بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، بیان کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

سردار جاویدان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در استان خبرداد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی نیز امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به‌کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده بوده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرائم به‌ویژه سرقت است که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به بک مالخردر بندرعباس فروخته‌اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد