Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان بهرامی گفت: اسکیت بازان پسر و دختر رده سنی نونهالان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری جایزه بزرگ فارس موفق به کسب پنج طلا، چهار نقره و یک برنز شدند.

او با بیان اینکه این دوره از رقابت ها به مدت یک روز، در بخش سرعت و در ۲ گروه مبتدی و حرفه ای برگزار شد، می گوید: در این مسابقات ورزشکاران رده سنی پنج تا ۱۰ سال از سراسر کشور در پیست اسکیت مادر شهر شیراز شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته رئیس هیات اسکی استان، ۱۵ اسکیت باز پسر و دختر  از کهگیلویه و بویراحمد در قالب یک تیم (۶ نفر حرفه ای و ۹ نفر مبتدی) در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.

بهرامی می گوید: در بخش دختران گروه حرفه ای بهار حسینی در رده سنی ۹ سال ماده ۷۰ متر انفرادی و ماده ۲۰۰ متر گروهی ۲ نشان طلا گرفت. 

او با بیان اینکه در بخش دختران گروه مبتدی ویونا رستمی در رده سنی پنج سال ماده ۷۰ متر انفرادی صاحب نشان نقره شد گفت: آوا یزدانی در رده سنی هفت سال ماده ۷۰ متر انفرادی نشان طلا را کسب کرد، رونیکا آشتیانی مقدم در رده سنی هفت سال ماده ۷۰ متر انفرادی به نشان نقره دست یافت و فاطیما صابری مقدم در رده سنی ۱۰ سال ماده ۷۰ متر انفرادی نشان طلا گرفت. 

به گفته بهرامی، در بخش پسران گروه حرفه ای ماهان هدایت زاده در رده سنی ۹ سال ماده ۷۰ متر انفرادی صاحب نشان طلا شد و در  ماده ۲۰۰ متر گروهی نشان نقره را کسب کرد.  

او می گوید: در بخش پسران گروه مبتدی آرتین حاتمی نژاد در رده سنی ۶ سال ماده ۷۰ متر انفرادی به نشان نقره دست یافت و آریوبرزن گرجیان در رده سنی هشت سال ماده ۷۰ متر انفرادی نشان برنز گرفت. 

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اسکیت باز رقابت های کشوری رده سنی نشان نقره نشان طلا حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود