Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:56:13 GMT

تیراندازی در تگزاس با ۲ کشته و ۵ زخمی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۵۵۹۷

تیراندازی در تگزاس با ۲ کشته و ۵ زخمی

پلیس ایالت تگزاس اعلام کرد بر اثر تیراندازی در یک دورهمی خانوادگی دستکم دو نفر کشته و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های آمریکا، بر اساس اعلام پلیس شهر «سن آنتونیو» تیراندازی در یک دورهمی خانوادگی اواخر وقت شنبه به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن پنج تن دیگر منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ویلیام مک‌مانوس» از اداره پلیس سن آنتونیو در کنفرانس خبری که اوایل امروز شنبه برگزار شد، گفت: خانواده مذکور مقابل خانه خود بودند که راننده یک خودرو با نزدیک شدن به آنها 20 تا 30 گلوله شلیک می‌کند.

بر اثر این حادثه دو مرد بزرگسال کشته و پنج نفر دیگر از جمله دو زن زخمی شده‌اند.

پلیس اعلام کرد 6 کودک نیز داخل خانه بودند اما آسیبی ندیدند.

کشتار مدرسه راب؛ پلیس آمریکا مادر تگزاسی را تهدید کردبرگزاری جشنواره سلاح در تگزاس؛ سه روز بعد از کشتار کودکانتیراندازی در کلیسای آلاباما 2 کشته بر جای گذاشتتیراندازی در ایندیانای آمریکا 6 کشته و زخمی به جای گذاشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری سی بی اس، در این بیانیه آمده است: تیراندازی هنگامی رخ داد که ماموران اداره پلیس شهر شالوت برای اجرای حکم دستگیری یک مظنون به محل اقامت وی مراجعه کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، در جریان این تیراندازی، علاوه بر مظنون اصلی که هدف گلوله افسران پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد، ۲ مظنون دیگر نیز در خانه‌ای که از آنجا به سمت مأموران پلیس تیراندازی شده بود، دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس شهر شالوت منتقل شدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چهارمین افسر پلیس که در این حادثه تیراندازی هدف اصابت گلوله قرار گرفت، به بیمارستان منتقل شده، آمده است: حال این افسر پلیس وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • گسترش خیزش جهانی دانشجویان حامی فلسطین / پلیس آمریکا دانشگاه کلمبیا را محاصره کرده است + فیلم
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند