Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:51:29 GMT

نیمی از نقاط حادثه‌خیز راه‌های سمنان رفع خطر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۵۷۳۶

نیمی از نقاط حادثه‌خیز راه‌های سمنان رفع خطر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان امشب در حاشیه سیزدهمین جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهمین جلسه شورای راهبری تصادفات استان به ریاست استاندار سمنان تشکیل شد و رفع نقاط حادثه‌خیز برون‌شهری در مسیر جاده‌های استان در این جلسه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ۱۹ نقطه حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی استان، تاکنون بیش از ۵۰ درصد رفع خطر شده است و بقیه نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از ۳۴ مورد نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری استان نیز بیش از ۲۱ مورد تاکنون رفع خطر انجام‌شده و مابقی نقاط نیز در دستور کار شهرداری‌های استان قرار دارد.

حمیدی افزود: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات تابستان و آغاز سفرهای تابستانی هستیم، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پلیس راه، نیروهای امدادی و متولیان امر مدیریت ترافیک برون‌شهری انجام شد.

وی ادامه داد: با تمهیدات اتخاذشده در این جلسه، بتوانیم در تعطیلات تابستان نیز همچون ایام نوروز ۱۴۰۱، زمینه عبور و تردد امن زائران امام هشتم (ع) و مسافران را در راه‌های استان فراهم سازیم.

انتهای پیام/74001/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: نقاط حادثه خیز راه های سمنان محمد حمیدی استانداری سمنان سفرهای تابستانی حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به تلاش ها برای انجام ندادن تکالیف قانونی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز واکنش نشان داد و گفت: صندوق تامین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

به گزارش ایلنا ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی حمل ونقل و ایمنی استان تبریز، همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل گفت: رئیس جمهوری دستور داده اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی، ۳۰ هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده ای تلاش می کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی و جرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • پیش بینی جو پایدار در استان سمنان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • پیش بینی جو پایدار در سمنان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد