Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:21:46 GMT

انبار دپوی 5 تُن برنج احتکاری توسط پلیس فاروج کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۵۸۰۱

انبار دپوی 5 تُن برنج احتکاری توسط پلیس فاروج کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی فاروج در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام کشف انبار دپوی ۵ تن برنج احتکاری، اظهارکرد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی توسط فردی به هویت معلوم در یک انباری کشاورزی، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران انتظامی بعد از هماهنگی قضایی به همراه نماینده صنعت، معدن و تجارت و اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج به محل انباری موردنظر مراجعه که مالک انباری از باز کردن درب انباری خودداری کرد.

فرمانده انتظامی فاروج افزود: بعد از امتناع مالک انباری از گشودن درب انباری، رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان با دادستان هماهنگ نموده و ایشان دستور شکستن قفل درب انباری را صادر کردند.

وی تصریح کرد: بعد از شکستن قفل درب انباری، در بازرسی به‌عمل آمده از داخل انباری تعداد ۵۰۰ کیسه برنج پاکستانی به مقدار ۵ تن که پشت جعبه های پلاستیکی احتکار شده بود، کشف شد.

سرهنگ پوربه با بیان اینکه مالک انباری اظهار داشته کیسه های برنج متعلق به پسرش بوده، افزود: پلیس در برخورد با افرادی که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: احتکار برنج کشف برنج احتکار شده احتکار برنج پاکستانی انبار کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی از انبار یک نانوایی متخلف، ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی پلیس استان یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار کرد: مأموران پلیس اماکن استان یزد با اطلاع از اینکه فردی آرد یارانه‌ای را دریافت و به قیمت آزاد به فروش می‌رساند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مورد نظر ضمن هماهنگی قضائی و با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت وارد عمل شده و به بازرسی از انبار نانوایی در یکی از محلات شهر یزد پرداختند.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف و در این خصوص یک متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

موسوی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همانند احتکار، قاچاق و… مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 749889

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی