Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:43:30 GMT

نقص فنی در سیستم سرمایشی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۵۸۹۴

نقص فنی در سیستم سرمایشی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد

محمد حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد و انتقاد بیماران و همراهان آنها در این رابطه اظهار داشت: مدت ۱۱ سال است که سیستم موتورخانه بیمارستان تعمیر اساسی نشده است و به علت فرسودگی چندی پیش قسمتی از موتورخانه بیمارستان دچار نقص فنی شد.

وی ادامه داد: همان موقع و طی ۴۸ ساعت این نقص فنی برطرف شد و سیستم در مدار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با بیان اینکه متأسفانه دوباره روز جمعه قسمتی از بخش‌های خنگ کننده بیمارستان دچار اختلال شدید شدند و بعضی از بخش‌های بیمارستان دمای مطلوب را ندارند.

حیدریان ادامه داد: تجهیزات لازم با پشتیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال خریداری شده و در حال ارسال به بیمارستان است، طی دو تا سه روز آینده مشکل سرمایش بخش‌هایی که دمای مطلوب را ندارند برطرف خواهد شد.

وی گفت: سایر بخش‌های بیمارستان شامل بخش ویژه، درمانگاه، اتاق عمل، «آی سی یو» و… مشکلی ندارند.

کد خبر 5518681

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان خرم آباد وسایل سرمایشی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد کشاورزی ویروس کرونا آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل اصفهان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم