Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@08:03:31 GMT

نگاه معاون اجرایی رئیس جمهور به موضوع آب قومیتی بود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۶۰۱۱

نگاه معاون اجرایی رئیس جمهور به موضوع آب قومیتی بود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص سخنان معاون اجرایی رئیس جمهور و مطالبه اصلی مردم اصفهان برای آب توضیحاتی را ارائه داد.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زحمات افرادی که سفر رئیس جمهور و هیئت همراه را به اصفهان فراهم کردند و جدیت لازم را در راستای مطرح کردن مشکلات و مطالبات داشتند، قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیا اینکه مدیریت استان تلاش زیادی را برای نشان دادن مسائل اصلی اصفهان همت گماشت، گفت: برنامه‌ها و دیدارهای رئیس جمهور کم‌نظیر بود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به دنبال آن بودیم که ندای مشترکی را از مجموعه مردم اصفهان، نخبگان دانشگاهی و سایر سطوح، به ویژه مدیران استانی در زمینه آب داشته باشیم که محقق شد.

وی افزود: در کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر توانستیم یک وفاق عمومی را در سطح جامعه ایجاد کنیم که در نهایت منجر به بلند شدن ندا و صدای واحد آب به عنوان مطالبه اصلی شد.

نادرالاصلی اضافه کرد: مسئله آب و جاری شدن زاینده‌رود از سراب تا پایاب را در وفاق عمومی به منصه ظهور رساندیم و تمام گفت‌وگوها نیز به این موضوع ختم شد.

وی با بیان اینکه در جریان سفر رئیس جمهور اتفاقی در جلسه شورای اداری استان پیش آمد و سخنی مطرح شد که برخلاف اهداف عمومی مردم اصفهان بود و از زبان معاون اجرایی رئیس جمهور تحت عنوان شعری خوانده شد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مواضع صولت مرتضوی، بر اساس چند ده سال تجربه در کشور نبود و بحث قومیت روی ۴۰ سال سابقه‌اش تأثیر گذاشته بود و نتوانست نگاه قومیت خود را پنهان کند.

وی با بیان اینکه سخنان معاون اجرایی رئیس جمهور در اصفهان ناشی از فهم کوتاه سیاسی و اجتماعی بود که نتوانست خود را در این فضا کنترل کند و مواردی را به مردم اصفهان نسبت داد که در شأن مردم این شهر نبود، صولت مرتضوی شعری مبنی بر «چون دخالت نیست خرج آهسته باید» را خواند که زیرکانه انتخاب شده و هیچ اشاره‌ای به رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم اصفهان نکرده بود.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: لازم است بدانیم دخل اصفهان به سابقه و پیشینه اصفهان باز می‌گردد، اما معاون اجرایی رئیس جمهور در گزارش خود به همه چیز، به جز رشادت‌ها و ایثارگری‌های اصفهان اشاره کرد، حتی زمانی که شهر آنها در محاصره تفکرات الحادی بود، اصفهانی‌ها با رشادت‌های خود باعث نجات منطقه از این تفکرات شدند.

وی تصریح کرد: معاون رئیس جمهور به این اقدامات اشاره نداشت و چنین گفته‌ای حق نبود و امیدواریم معاون رئیس جمهور به طور رسمی از مردم اصفهان عذرخواهی کند و بگوید آنچه که مطرح شده بر اساس برداشتی نادرست بوده است‌.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به موضع صولت مرتضوی اعتراض داشتند و اعتراض خود را به حضور وی رساندند و اگر معاون اجرایی ریاست جمهور عذرخواهی نکند، بی‌شک در فضای مختلف مدیریت و رسانه کشور، این قضیه را پیگیری می‌کنیم و از حق و حقوق شهروندان نخواهیم گذشت.

وی افزود: مقام عالی استان، استاندار اصفهان نیز در مقابل سخنان معاون اجرایی ریاست جمهور نسبت به زاینده‌رود باید واکنش نشان می‌داد.

کد خبر 582691

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سفر استانی رئیس جمهور معاون اجرایی رئیس جمهور زاینده رود خشکی زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معاون اجرایی رئیس جمهور مردم اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان