Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال حرفه‌ای ما هنوز در بخش‌هایی آماتور عمل می‌کند و این اتفاقات از چشم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دور نمانده است. حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا و به طبع آن رکود در فوتبال ایران شاید به سال‌های آتی منجر و ادامه دار باشد. اگر چه سرخابی‌ها از ورزشگاه آزادی تهران برای میزبانی استفاده می‌کنند، اما در خیلی از بخشها فوتبال کشور هنوز از لحاظ سخت افزاری دارای مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه استاندارد و زمین تمرین در تمام دنیا یکی از اصول ابتدایی باشگاه داری است و تاسیس و مجوز باشگاه در صورتی صادر می‌شود که زمین‌های باشگاه مورد تایید مسئولان قرار بگیرد، اما در ایران این اتفاق نه تنها مورد توجه قرار نمی‌گیرد بلکه عده‌ای با راهکار‌های غیر اصولی تلاش می‌کنند این درد کهنه را تسکین دهند.

هزینه‌های بی حساب و کتاب در امور جاری و خرید بازیکن و ... در استان‌های مختلف انجام می‌شود، اما از وزارت ورزش و جوانان گرفته تا ادارات کل این وزارتخانه در استان ها، هیئت‌های فوتبال و خود باشگاه‌ها تلاشی برای اصلاح وضعیت ورزشگاه‌ها ندارند. در فصل جاری شاید فقط چند تیم در بحث ورزشگاه مشکل ندارند و برخی از باشگاه‌ها با وجود داشتن ورزشگاه برای استقرار هواداران و میزبانی مسابقات مشکل دارند.

ورزشگاه‌هایی که با مشکلات زیادی رو به رو هستند به شرح زیر است:

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی: ملوان پس از چند سال دوری از لیگ برتر موفق شد با هدایت مازیار زارع به لیگ برتر صعود کند، اما ورزشگاه سیروس قایقران با مشکلاتی متعددی روبه رو است و در صورت رفع نکردن نواقص این ورزشگاه ملوانی‌ها نمی‌توانند از حریفانشان در لیگ برتر میزبانی کنند.

ورزشگاه تختی آبادان: ورزشگاهی قدیمی که به دلیل فرسودگی نمی‌توان از تیم‌های لیگ برتری برای میزبانی از آن استفاده شود. ورزشگاه تختی آبادان نیازمند بازسازی و توجه ویژه است که بازهم به علت فقدان زمان لازم شانس بسیار کمی برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری دارد.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر: نساجی در لیگ بیست و یکم هر هفته میزبان حریفان خود در شهر‌های مختلف بود. این ورزشگاه تا کمتر از ۵ ماه دیگر به بهره برداری نخواهد رسید.

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز: این ورزشگاه با مشکلاتی همچون تخریب سکو‌ها و نقص گیت‌های ورودی و موارد دیگر مواجه است که شاید امکان میزبانی از بازی‌های خانگی تراکتور در لیگ برتر را نداشته باشد.

ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان: این ورزشگاه به دلیل مشکلات رختکن و فاصله طولانی با فرودگاه هنوز نتوانسته استاندارد‌های لازم را برای میزبانی در لیگ برتر به دست بیاورد.

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک: ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک ممکن است به خاطر نقص‌هایی مانند قسمت VIP و مشکلات جایگاه خبرنگاران و موارد مربوط به گیت ورود تماشاگران، از نعمت میزبانی محروم شود.

ایزد الله سیف الله پور مدیر عامل باشگاه نساجی درباره وضعیت ورزشگاه نساجی گفت:  ۲ سال آواره ورزشگاه‌ها بودیم و چمن ورزشگاه نساجی مصنوعی بود، اما با حمایت مسئولان امیدوارم ورزشگاه وطنی آماده شود و میزبان حریفان در قائمشهر باشیم تا هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

بیشتر بخوانید

مربی بدنساز پرسپولیس مشخص شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی برای میزبانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

سازمان لیگ برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک، ساعت 18:15، ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز - مس رفسنجان، ساعت 19، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران، ساعت 19، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
 سپاهان اصفهان - ملوان بندر انزلی، ساعت 19:30، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه