Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:40:38 GMT

تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری سمنان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۶۴۶۵

تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان از تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد.

حجت الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان با تمام توان و تجهیزات خود برای عمران، آبادی و توسعه شهر و در راستای رضایت و رفاه شهروندان در حال تلاش برای انجام عملیات‌های اجرایی و پروژه‌های عمرانی و شهری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری با همکاری سایر سازمان‌ها و مناطق شهرداری طی یک هفته اخیر اقداماتی از قبیل آسفالت‌ریزی خیابان شهیدرضا اعرابیان، پاکسازی و نخاله‌برداری نوار حفاری بلوار عالمی، زیرسازی محوطه ۹۰ دستگاه در میدان حافظ برای آسفالت‌ریزی، تسطیح و آماده‌سازی محوطه بوستان زائر برای آسفالت، محوطه‌سازی اطراف سرویس بهداشتی بوستان مسافر و تسطیح شانه خاکی کمربندی تهران_مشهد برای اجرای پل عابر پیاده بوستان مسافر را انجام داده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری و محوطه‌سازی بوستان زائر، اجرای کف‌فرش پیاده‌روی اطراف پارک موزه دفاع مقدس، تسطیح، زیر سازی و کف‌فرش پیاده‌روی مجتمع ۹۰ دستگاه واقع در میدان حافظ، اجرای آرماتوربندی پداستال‌ها بتنی برای پروژه فرودگاه سمنان، جدول‌گذاری و محوطه‌سازی بوستان مسافر، خاکبرداری و خاک‌ریزی برای پیشرفت پروژه جاده سیلو سمنان از دیگر اقدامات انجام شده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: خاکبرداری و خاکریزی پروژه‌های عمرانی سازمان توسط ماشین‌آلات راهسازی سازمان، تولید روزانه ۲۵۰ تن آسفالت در کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری و آغاز تولید دال‌های بتنی در ابعاد مختلف در کارخانه فرآورده‌های بتنی سازمان از اقدامات مهم شهرداری در اجرای عملیات‌های عمرانی است.

وی گفت: این فعالیت‌ها با نظارت و پیگیری‌های مداوم و مستمر مدیران و کارشناسان متخصص فنی و عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان انجام می‌شود.

کد خبر 582781

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عملیات عمرانی راه پروژه هاي عمراني پروژه های شهری زیرسازی آسفالت آسفالت معابر حفاری و خاکبرداری کف فرش سنگفرش خیابان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان شورای شهر سمنان شهر سمنان بتن ریزی ماشین آلات راهسازی شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خلجی چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ در شهرها اجرا شد که اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها سه هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: استفاده از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری شهرهای استان زنجان، نشان از عزم جدی در این حوزه است و قطعاً کام مردم را شیرین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته با وجود نیاز مبرم ناوگان حمل‌ونقل شهری هیچ‌گونه اقدامی مؤثر در این حوزه انجام نشده بود، افزود: با تلاش‌های انجام شده و اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد این هستیم که تعداد قابل توجهی اتوبوس، مینی‌بوس و ون در سطح شهرها وارد ناوگان شده و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

خلجی ادامه داد: در بخش خرید ماشین‌آلات سنگین نیز در سطح استان ۳۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین خریداری و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه افزایش بودجه شهرداری‌ها در راستای تداوم نگاه توسعه‌ای به شهرها است، گفت: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم بودجه شهرداری زنجان ۳.۵ برابر شده است که رقم بسیار قابل توجهی است و با تزریق آن به طرح‌ها افزایش خدمات عمومی به مردم را شاهد هستیم.

خلجی افزود: با بررسی بودجه شهرداری استان، مشاهده می‌شود که بیش از ۶۰ درصد بودجه به بخش عمرانی اختصاص یافته است در حالی‌که در قانون این عدد ۴۰ درصد است که مقایسه این دو عدد نشان می‌دهد که در شهرداری نگاه به عمران شهری بسیار جدی بوده و سعی شده است با کاهش سایر هزینه‌ها پروژه‌های مورد نیاز در شهرها به مرحله اجرا درآید.

وی ادامه داد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، تلاش شد نگاه‌ها در این حوزه به مسائل شهری منطبق بر واقعیت و کمک برای رفع نواقص باشد و همه تلاش‌ها در این راستا انجام شده است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان در ادامه با اشاره به احداث ۹۴ هزار مترمربع فضای سبز در سطح شهرهای استان، گفت: در این راستا اقدام به جداسازی آب خام و آب شهری برای آبیاری فضای سبز نیز انجام شده که بخش عمده‌ای از کار در این حوزه انجام شده است.

خلجی با اشاره عملکرد شورای شهر زنجان، افزود: فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها به‌عنوان پارلمان شهری نشان از بلوغ سیاسی و توجه به نظرات مردم در همه حوزه‌ها به‌ویژه مدیریت شهری است.

کد خبر 6094383

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند