Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال با سرمربی جدید خود به توافق دست یافته و گفته می‌شود این مربی به احتمال قوی امشب وارد تهران خواهد شد.

با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال زمین‌های چمن مجموعه ورزشی انقلاب و کمپ حجازی که برای فصل آینده میزبان تمرینات استقلال خواهد بود، آماده بازدید سرمربی جدید این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرهاد مجیدی یکی از اصلی ترین کارهایی که در سفر کوتاه‌مدتش به تهران خواهد داشت، بازدید از امکانات تمرینی این باشگاه است که دو زمین تمرینی هم در بین این امکانات قرار دارند.

کد خبر 5518727

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز دراگان اسکوچیچ باشگاه پرسپولیس مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ایران وزنه برداری تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از دلایل شکست تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی به جز نمایش کم نقص تیم نکونام در بازی رفت، همین غیبت بهترین پاسور لیگ بود که تراکتور را شبیه یک تیم بدون لیدر به میدان فرستاده بود. در آن مسابقه، خطاهای فردی و دادن موقعیت روی کلیشه‌هایی که استقلال در آنها متبحر است، دو گل بازی را رقم زد تا تراکتور دست خالی از آزادی به تهران برگردد؛ شکستی که حتی ممکن بود حذف زودهنگام پاکو خمس را از سمت سرمربی تراکتور رقم بزند.

حالا با گذشت یک نیم فصل، این‌ دو تیم در شرایطی آماده رقابت با یکدیگرند که تراکتوری‌ها انتظار دارند ریکاردو آلوز در مسابقه روز چهارشنبه هدایت تیم را به خوبی و به نحو احسن و در حد کلاس بازیکنی که انتظارش می‌رود، انجام بدهد. آلوز یک فوتبالیست باحوصله، با ارسال‌های دقیق و تماشایی و گاها شوت‌زن و تکنیکی است و قاعدتا جوان نکونام لحظه‌ای او را به حال خود رها نخواهد کرد و این احتمال وجود دارد که امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی جوان استقلال، برای زیر فشار گذاشتن او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نکته اینکه آلوز یک جنگ شخصی هم در این مسابقه دارد و آن بالا بردن آمار فردی خود به عنوان بهترین پاسور لیگ در جدال با ابوالفضل جلالی است که توانسته از او عبور کند و در صدر  قرار بگیرد. پس علاوه بر اینکه سمت راست تراکتور باید کاملا مراقب مدافع چپ‌پا و تکنیکی استقلال باشد، آلوز نیز باید بتواند از فرصتی که احتمالا در نفوذهای جلالی در پشت سر او ایجاد می‌شود، برای وینگرهای تیمش استفاده کند. صدالبته رحمان جعفری هم همواره آماده داخل زدن است و دوست دارد در اولین بازی بزرگش با تراکتور، گلی بزند که در ذهن هواداران قرمزپوش ماندنی بشود.

از هر جهت که نگاه کنید، بازی تراکتور و استقلال یک مسابقه فوق‌العاده و سرگم‌کننده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!