Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و بارشی پیش بینی نمی‌شود.

وی از وقوع وزش باد در استان طی چند روز آینده خبر داد و اظهار کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بر شدت وزش باد در استان افزوده خواهد شد و به آستانه شدید خواهد رسید که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: با وقوع وزش باد شدید شاهد نفوذ توده گردو خاک به استان خواهیم بود و از کیفیت هوا کاسته می‌شود.

رحمان نیا تاکید کرد: با توجه به اینکه شاهد کیفیت هوا در استان خواهیم بود به افراد خاص توصیه می‌شود در حد ممکن در بیرون از خانه تردد نکنند.

وی به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: امروز هوای استان کمی خنک می‌شود ولی از فردا شاهد هوای گرم خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۵ درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا کمی خنک‌تر شده است.

کد خبر 5518724

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی دمای هوا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا کشاورزی سیدابراهیم رئیسی اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی قوه قضاییه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود