Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر به نام «صف اول» در رابطه با واردات خودروی خارجی ارزان گفت: ما بر واردات خودروی اقتصادی تأکید داریم یعنی خودرو‌هایی که زیر ده هزار دلار باشند؛ زیرا می‌خواهیم پژو، سمند و تیبا را از رده خارج کرده و خودرو‌هایی مانند تارا و شاهین که قیمت‌های بالاتری نسبت به خودرو‌های اقتصادی دارند را جایگزین کنیم، پس لازم است برای قشری از جامعه که خودرو‌هایی ارزان‌تر می‌خواهند محصول داشته باشیم، بنابراین در این آیین‌نامه تمرکز ویژه کردیم که خودرو‌های اقتصادی ارزان‌تر وارد شود تا هم نیاز مردم را پوشش دهند و هم به‌تدریج به سمت ساخت داخل برویم و نقص ترکیب محصولات داخلی را با از رده خارج کردن خودرو‌هایی باقیمت پایین، اما بی‌کیفیت و جایگزین کردن یک خودروی اقتصادی باکیفیت، برطرف کرده و سبد محصولات را کامل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودرو‌های وارداتی تنها خودرو‌های چینی نیستند و خودرو‌های اقتصادی اروپایی زیر 10 هزار دلار نیز وجود دارد و گفتگو‌هایی نیز برای انجام این کار آغازشده است.

باتوجه به این سخنان در ادامه مطلب لیستی از خودروهای ارزان قیمت بازار جهانی شامل نمونه های چینی و غیر چینی آمده است که با هم مشاهده می کنیم:

چینی ها

»»» برای مشاهده هر مورد روی تیتر یا تصویر مرتبط کلیک کنید تا به توضیحات و تصاویر آن منتقل شوید.

کِلِور؛ خودروی 8 هزار دلاری الکتریکی از SAIC روانه بازار می شود(+تصاویر)

کلور در واقع یک خودرو در کلاس مینی است که از پیشرانه الکتریکی خالص استفاده می کند. این محصول تریم های مختلفی ندارد و تنها در همین مدلی که تصاویر آنرا مشاهده می کنید، عرضه خواهد شد.

با 117 میلیون تومان چه خودرویی در "چین" می توان خریداری کرد؟ (+عکس)

استفاده از طراحی جعبه ای برای خلق یک محصول ارزان قیمت خودرویی به مراتب موثرتر از دیگر روش های طراحی است.

ساوایست DX3؛ کراس اوور کوچک چینی و یادآوری ون سبز رنگ دلیکا(+عکس)

احتمالا لوگوی ساوایست برای مخاطب ایرانی نیز آشنا باشد زیرا طی دوره ای ون های سبز رنگ دلیکا با این نشان وارد خیابان های کشورمان شدند.

وولینگ مینی الکتریکی؛ راهکار ارزان چینی برای ترافیک و آلودگی هوا! (+تصاویر)

اخیرا یک مینی الکتریکی با برند وولینگ برای بازار چین معرفی شده که ویژگی های جالبی را به عنوان خودرویی جمع و جور همراه خود دارد.

لینگبائو باکس؛ خودروی 5 هزار دلاری چینی و طراحی مشابه مینی های محبوب جهان! (+عکس)

بلافاصله پس از ملاقات با لینگبائو باکس؛ ذهن مخاطب تصاویری از محصولات مینی، اسمارت و فیات را در خود بازخوانی می کند. اما به هر ترتیب حاصل کار جذابیت های یک خودروی کوچک شهری را همراه دارد.

اسنوجت؛ شاسی بلند چینی با شباهت به یکی از اعضا خانواده تیگو! (+عکس)

کابین، همانطور که در تصاویر واضح مشاهده می کنید کیفیتی در حد معمولی را از نظر مواد اولیه ارائه می دهد. از جذابیت های آن می توان به طراحی دو بخشی و داخل قابِ نمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.

برلیانس جدید: کوچک، زیبا و مناسب استفاده در شهرهای بزرگ (+عکس)

حضور نام برلیانس در این برند نیز به ائتلاف کمپانی مذکور با دیگر کمپانی چینی یعنی Jiangsu Xinri E-Vehicle مربوط می شود.

بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور از کمپانی چری! (+عکس)

سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است. رینگ های استاندارد آلومینیومی(آپشن) در اندازه 12 اینچی ارائه می شوند.

چری EQ1: خودروی جذاب چینی که می توانست جایگزین ام وی ام 110 باشد! (+عکس)

این محصول از منظر ابعاد برابر با 3200 میلیمتر در طول، 1670 میلیمتر در عرض و 1550 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

چانا ES30؛ هاچ بک الکتریکی کوچک و ارزان قیمت (+عکس)

موتور الکتریکی ایی اس30 برابر با 61 اسب بخار خروجی دارد و انرژی مورد نیاز آن از یک باتری لیتیومی 32.86 کیلووات ساعت تامین می شود. زمان لازم برای شارژ باتری 10 ساعت و برد حرکتی آن برابر با 305 کیلومتر است.

نِتا V؛ کراس اوور کوچک چینی ارزان قیمت با برد حرکتی 400 کیلومتر(+عکس)

نتا ویی در قسمت کابین، محیطی فناورانه و تقریبا باکیفیت را پیش روی مشتریان خود قرار می دهد. نمایشگر تبلتی بزرگ ویژه سیستم سرگرمی و اطلاعات مورد نیاز راننده در مرکز کنسول جلو قرار دارد.

وِیچای U70؛ کراس اوور چینی از یک کمپانی قدیمی/ خودرویی 10 هزار دلاری با 8 هزار دلار آپشن اختیاری (+عکس)

در کاتالوگ فروش محصولات خودرویی این برند، انتخاب های محدودی وجود دارد که یکی از شاخص ترین آنها یک کراس اوور با نام ویچای U70 است.

ونوشا E30؛ کراس اوور بسیار کوچک و ارزان الکتریکی چینی(+عکس)

با یک خودروی بسیار جمع و جور سر و کار داریم که با توجه به قلب تپنده الکتریکی خود می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده درون شرکتی و یا شهرهای شلوغ باشد.

ساوایست A5؛ سدان ارزان قیمت چینی با طراحی اسپرت و پیشرانه تنفس طبیعی (+عکس)

خط شانه قوی در نمای جانبی و چراغ های معمولی در قسمت عقب مجموعه ای را شکل داده اند که با توجه به گروه قیمتی قابل قبول به نظر می رسد.

 

غیر چینی ها  
       

 

تماشاخانه ببینید| جدال دو مرغ بهشتی قرمز نر برای جلب توجه یک ماده؛ آن‌ها حسابی می‌رقصند اما داستان شکل دیگری تمام می‌شود فشار به سازمان محیط زیست برای پتروشیمی میانکاله تازگی ندارد/ «مخالفت می‌‌کردیم اما از مسیر دیگری می‌رفتند و فشار سیاسی می‌آوردند/ همین رفتارها باعث شد از سازمان محیط زیست بروم» (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هزار دلاری ارزان قیمت خودرو هایی کراس اوور یک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش تسنیم، هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴» (اتوکِینای چین ۲۰۲۴) از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن‌های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ‌ها (۶ تا ۹ اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می‌شود که فضایی به وسعت کل ۲۳۰,۰۰۰ متر مربع را پوشش خواهد داد.

در این نمایشگاه ۱۱۷ مدل خودرو توسط ۳۰ شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی‌های نو و با عرضه ۲۷۸ خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودرو، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو خواهیم بود. خودرو‌های برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار خواهند داشت.

چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برند‌های شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند.

دیگر خبرها

  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد