Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصاد آنلاین، در پی گزارش برخورد وسیله نقلیه با موتور سیکلت در شهر هریس منجر به مصدومیت دو نفر، پرونده ای در شعبه مرکزی بیمه آسیا در تبریز تشکیل شد و کارشناسان بررسی و تحقیقات خود درباره این حادثه را آغاز کردند.

بنا بر این گزارش، نتیجه بررسی ها از نحوه حادثه، گزارش های کارشناسی و و سوابق مصدومان  نشان داد یکی از مصدومان در سال۱۳۹۵ بابت شکستگی بینی و سایر صدمات مبلغ ۱۲۲ میلیون ریال از یک شرکت بیمه خسارت و یکی از دوستانش در این پرونده جزو اعضای باند تصادفات ساختگی در باغ معروف تبریز نیز دیه دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش و هوشیاری کارشناسان فنی بیمه آسیا، پاسخ های متناقض شاکیان در خصوص نحوه و زمان دقیق تصادف، لایحه، مدارک و مستندات مستدل مربوطه به مراجع ذیصلاح قضایی و انتظامی ارائه شد. در نهایت برای دادگاه تجدید نظر، ساختگی  بودن بودن تصادف  محرز گردید و از پرداخت دو  میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال خسارت بدنی ثالث من غیر حق، جلوگیری به عمل آمد.

این گزارش می افزاید، در یک حادثه رانندگی دیگر منجر به فوت و مصدومیت و تشکیل پرونده خسارت به مبلغ دو میلیارد و ۶۳۰میلیون ریال، هوشیاری کارشناسان شعبه مرکزی بیمه آسیا در همدان، راز جابجایی راننده در این حادثه را برملا کرد.

در بررسی های دقیق حادثه، توضیحات افسر کاردان فنی، عدم ارائه مدارک راننده معرفی شده و عدم شناسایی واضح مقصر حادثه توسط مصدومین، مشخص شد راننده مقصر خود را فرد دیگری معرفی کرده است.

فرد معرفی شده اعلام کرد در حادثه حضور نداشته و راننده مقصر به علت نداشتن گواهینامه مجاز رانندگی، خود را به نام فرد دیگری معرفی و باتبانی، بعد از حادثه اقدام به اخذ گواهینامه و ارائه آن کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان