Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ به سود ایران به پایان رسید. در ادامه و در نیمه دوم بازی پایاپای پیش رفت و در نهایت این ملی‌پوشان ایران بودند که با نتیجه ۱۹ _ ۱۸ به پیروزی دست یافتند تا بازی در مجموع ۲ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

ملی‌پوشان نوجوانان هندبال ساحلی با کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان تاریخ‌ساز شدند و عنوان نخستین تیم ملی هندبال ایران را به خود اختصاص دادند که به مدال جهانی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی حیدریان پور هندبالیست قروه درگزین از استان همدان است که توانست در این رقابت‌ها در کنار سایر اعضای تیم ملی نقش ایفا کند.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در مرحله گروهی با دو پیروزی مقابل تیم‌های آمریکا و قطر و یک شکست مقابل سوئد راهی مرحله دوم مسابقات شدند و در جمع ۱۲ تیم برتر قرار گرفتند.

در ادامه ملی پوشان نوجوانان هندبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل برزیل و فرانسه و شکست مقابل کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی ایران با پیروزی برابر آرژانتین تاریخ ساز شد به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها رسید.

در مرحله نیمه نهایی ملی پوشان ایران با بدشانسی نتیجه را به برزیل واگذار کردند، اما در دیدار رده بندی با ارائه یک نمایش زیبا موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.

مدال برنز مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان اولین مدال جهانی تاریخ هندبال ایران به شمار می‌رود.

یونان میزبانی این مسابقات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هند بال بانوان هندبال ساحلی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد