Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا در طی چند سال اخیر افت فاحشی را تجربه کرده و این باعث نگرانی فوتبال‌دوستان این کشور شده است. 
قهرمانی رم در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپای 2022 اولین قهرمانی اروپایی یک تیم ایتالیایی پس از 12 سال بود. آخرین بار اینتر در سال 2010 موفق شده بود فاتح لیگ قهرمانان شود. 
تنها یوونتوس در طول این مدت دو بار به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد که یک بار برابر رئال مادرید و یک بار برابر بارسلونا شکست خورده و در رسیدن به جام قهرمانی ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که پس از سال 2017 نیز تنها یک بار یک تیم ایتالیایی موفق شده تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. 


دل پیرو در پاسخ به سوالی درباره تفاوت سری A و لیگ برتر انگلیس به ESPN گفت:« لیگ برتر بهترین فوتبالی که می‌توانید ببینید ارائه می‌کند. آنها بیشترین تعداد تیم که در بالاترین سطح بازی می‌کنند را دارند و نتایجی که در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا می‌گیرند در واقع پاسخ تلاشی است که در زمین دارند.»
او با اشاره به شرایط فوتبال ایتالیا اظهار داشت:« به نظر می‌رسد که بازیکنان در فوتبال انگلیس بیشتر می‌دوند، باید فیزیکی‌تر بازی کنند و بیشتر بدرخشند. این شبیه به شرایطی نیست که ما در حال حاضر در ایتالیا داریم، خصوصا که در چند سال اخیر به صورت جدی در سطح ملی و باشگاهی به مشکل خوردیم.»
این اسطوره فوتبال ایتالیا درباره بازگشت لوکاکو و پوگبا اضافه کرد:« قهرمانی فصل گذشته رم بارقه امید را در دل فوتبال ایتالیا زنده کرد. بازگشت لوکاکو به اینتر و پوگبا به یوونتوس می‌تواند انتقال بسیار خوبی برای فوتبال ایتالیا باشد تا بار دیگر قدرت بگیرد و شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشد.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی