Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: نمایشگاه بازی و سرگرمی‌های جدید در دهه سوم آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدصادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با اشاره به برگزاری هفته گیم در نیمه دوم سال گفت: دهه سوم آبان، هفته گیم را برگزار خواهیم کرد که در این‌رویداد تولیدکنندگان حوزه بازی و سرگرمی در قالب نمایشگاهی دور هم جمع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایشگاه بازی و سرگرمی‌های جدید در دهه سوم آبان ماه در مصلی تهران برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه همه تولیدکنندگان حوزه بازی‌های دیجیتال و سرگرمی‌های نوین دور هم جمع می‌شوند تا ارتباطی مستقیم با مردم برقرار کنند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ادامه گفت: طی هفته گیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد. امیدواریم در هفته گیم بتوانیم شاهد نتایج و دستاوردهای مثبتی باشیم.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در پایان گفت: در بخشی از این نمایشگاه ناشران خارجی برای سرمایه گذاری و نشر بازی‌ها حضور خواهند داشت که این امر می‌تواند اتفاق مثبتی باشد. همچنین در این نمایشگاه شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری خواهیم داشت که با حضور مدرسان خارجی و به صورت کارگاه‌های آموزشی خارجی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی و سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش و طلایه دار تولید... - اخبار بازار -

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش و طلایه دار تولید، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تنی چند از مسئولین این مجتمع در جمع تلاشگران خط تولید حاضر و با اهدای شاخه‌های گل از آن‌ها قدردانی به عمل آوردند.

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش  و طلایه دار تولید، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تنی چند از مسئولین این مجتمع در جمع تلاشگران خط تولید حاضر و با اهدای شاخه‌های گل از آن‌ها قدردانی به عمل آوردند.

در این بازدید که از بخش‌های مختلف خط تولید به عمل آمد، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در فضایی دوستانه شنونده صحبت‌ها، انتقادات و پیشنهادات همکاران گرامی بود.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است