Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرآنلاین لرستان، سیدامین قاسمی در تشریح جزییات این خبر گفت : از جمله عملیات شاخص انجام شده می‌توان به بهسازی زیرساخت گردشگری، ساخت سکو و تکمیل راه دسترسی و بهسازی پارکینگ در منطقه اشاره کرد.

وی افزود : اقدامات در راستای بهبود کیفیت گردشگرپذیری استان لرستان در منطقه نمونه گردشگری آبشار گریت خرم‌آباد انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید داریم با توسعه حداکثری زیرساخت‌ها و امکانات گردشگری در جاذبه‌های طبیعی استان شاهد رونق صنعت گردشگری و تقویت اقتصاد بومی‌محلی در این نقاط باشیم.

46

کد خبر 1643083

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گردشگری استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: باتوجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه های سطح منطقه چهار اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد، از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه‌های سطح منطقه ۴ اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد آغاز شده و در همین خصوص در فروردین ماه سال جاری، هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان امام خمینی (ره) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در سطح این منطقه شهری طی اردیبهشت ماه سال جاری افزود: در راستای اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، بهسازی جداول سطح منطقه با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری در دست اجراست.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: در این خصوص بیش از ۲۰۰ متر طول جدول عرضی، کانیو، ایستاده در خیابان جهانگیری، میرزای شیرازی و تفرش اجرا شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین جداول کانیو واقع در خیابان شهدا کوچه ایمان به طول ۳۰ متر ترمیم و ۸۰ متر جدول تک ایستاده در خیابان میرزایی شیرازی کوچه انتظار، اجرایی شده است.

وی همچنین از اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه شهری از ابتدا سال جاری در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر خبر داد و گفت: از این حجم آسفالت پخش شده، شهرک قائم، خیابان ادبجو، جهانگیری و… از جمله محله‌هایی بودند که با درخواست شهروندان مورد بهسازی قرار است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، از ابتدای سال ۱۴۰۳ در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر، ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 748506

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است