Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مسابقات جهانی هندبال ساحلی مردان اعلام شد

 

برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمان جهان ۲۰۲۲ مشخص شد.

به گزارش طرفداری، بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در نخستین دیدار خود روز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف دانمارک خواهد رفت و از ساعت ۱۶:۳۰ همان روز با نروژ مصاف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران روز چهارشنبه اول تیرماه از ۱۶:۳۰ در آخرین دیدار مرحله گروهی با تیم ملی مصر دیدار خواهند کرد.

حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب‌زاده، میلاد حمیدی‌فر، امین کاظمی و مهدی رزاق پور بازیکنان نهایی اردوی آخر متصل به اعزام تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران هستند که از سوی آنتونیو گرا پی‌شه سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی انتخاب شده‌اند.

آنتونیو گرا پی‌شه (سرمربی)، سید حسن افتخاری (مربی)، غلامحسین نکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند.

بر اساس گروه‌بندی انجام شد ۱۶ تیم حاضر در ۴ گروه چهار تیمی گروه‌بندی شده‌ند که سه تیم برتر هر گروه به دو گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۳۱ خرداد لغایت ۵ تیر به میزبانی هراکلیون یونان برگزار می‌شود.

اخبار داغ 

زیدان در آخرین لحظه از هدایت پاری سن ژرمن منصرف شده است عزم راسخ منچستریونایتد برای توافق در مورد فرنکی دی یونگ در هفته جاری علی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری رفتنی شد واکنش علی کریمی به مهاجرت: وطن خانه ی پدریست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ