Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:53:39 GMT

رویای رونالدو؛ تلاش برای جذب مارسلو و دنی آلوس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۷۴۴۰

رویای رونالدو؛ تلاش برای جذب مارسلو و دنی آلوس

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو از مدتی قبل سهام باشگاه وایادولید را خریده و زمان زیادی را صرف مدیریت این تیم می‌کند. 
آنها امسال موفق شدند بار دیگر سهمیه حضور در لالیگا را به دست آورند و قرار است باز هم در سطح اول فوتبال اسپانیا رقابت کنند. همین باعث شده که رونالدو به فکر خرید بازیکنان جدید و تقویت فهرست فعلی تیمش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این ستاره سابق رئال مادرید علاقه بسیاری به جذب مارسلو و دنی آلوس دارد که قراردادشان با رئال و بارسا به پایان رسیده و می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیم دیگری ملحق شوند. 
رونالدو امیدوار است که بتواند از رابطه خوب خودش با این دو بازیکن هموطنش استفاده کند و آنها را برای به تن کردن پیراهن وایادولید در فصل آینده رقابت‌های لالیگا متقاعد کند. 


روزنامه برزیلی UOL Esporte مدعی شده که این مالک باشگاه وایادولید از مدت‌ها قبل به دنبال جذب دو مدافع کناری بود که علاوه بر درخشش در زمین و کمک به این تیم در مسابقات، بتوانند محبوبیت بیشتری را نیز همراه خودشان به این تیم اضافه کنند. 
گفته می‌شود پرداخت دستمزد این دو بازیکن معضل خاصی برای وایادولید ایجاد نمی‌کند اما با این حال، انجام این انتفال و امضای قرارداد با آنها نیز کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد.
اما نباید فراموش کرد که حضور در لالیگا می‌تواند فرصت خوبی برای مارسلو و دنی آلوس باشد که هر دو به دنبال متقاعد کردن کادر فنی تیم ملی برزیل و حضور در جام جهانی 2022 قطر هستند که پاییز امسال برگزار خواهد شد. 
با این حال، مارسلو ممکن است فرصت‌های بهتری را نیز در اختیار داشته باشد، چرا که چند باشگاه اروپایی از جمله میلان در حال انجام مذاکراتی برای جذب این بازیکن هستند اما دنی آلوس گزینه زیادی برای حضور در اروپا ندارد و اگر این پیشنهاد را نپذیرد به احتمال زیاد باید به برزیل برگردد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالدو نازاریو دنی آلوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده