Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین در پنجمین جشنواره علمی سلمان فارسی گفت: حتما باید به قدرت بین المللی برسیم که راهش قدرت علمی است. دشمن در جنگ ترکیبی، با جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت های علم و فناوری علیه ما عمل می کند.

به گفته حسنی آهنگر آنها در جنگ روانی با تصویرسازی، تحریف و تخریب ارکان جمهوری اسلامی، باور مردم و تصمیم مسئولان را تغییر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکز علم و فناوری دانش بنیان می توانند مراکز حیاتی کشور باشند. نوع جنگ و تهدیدها تغییر کرده و جنگ ها ترکیبی و پیچیده شده اند. سرمایه گذاری در اموری که اولویت ندارد، موجب پول پاشی های نادرست شده است.

فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به پدیده مهاجرت نخبگان از کشور اظهار کرد: مهاجرت نخبگان در کشورهای دیگر هم وجود دارد، اما برنامه مهاجرت نخبگان برای آنها درآمد دارد که در ایران عکس این اتفاق میفتد.

حسنی آهنگر با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران جنگ ترکیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش رسول جعفریان به مهاجرت نخبگان: این فاجعه است و‌ ای کاش درست نباشد!
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد