Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:36:48 GMT

جادوگر مهاجر!

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۷۵۷۹

جادوگر مهاجر!

روزنامه‌های ورزشی دوشنبه _سی‌ام خردادماه_ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دوشنبه _سی‌ام خردادماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " ساپینتو امروز سرمربی استقلال می‌شود؟ " اشاره به جدیدترین گزینه‌های استقلال برای سرمربیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " پرسپولیسی‌ها برگشتند، استقلالی‌ها می‌مانند" نوشت ملی‌پوشان در آستانه جام جهانی تمایلی به لژیونر شدن ندارند.

روزنامه شهر آرا با عنوان " نوسان والیبال از ابومسلم تا پیام" اشاره به بازخوانی وضعیت تیم‌داری نمایندگان خراسان در لیگ والیبال به مناسبت سالروز انحلال باشگاه میزان مشهد دارد.

روزنامه گل با عنوان " تغییر چهره سرخ! " نوشت پرسپولیس درون و بیرون از زمین متحول شد.

روزنامه شوت با عنوان " جادوگر مهاجر" اشاره به کوچ خانوادگی علی کریمی به دوبی دارد.

روزنامه صدای سپاهان با عنوان " یک تلاش شبانه روزی در جریان است" صحبت‌های محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد جامعه ما باید قدردان محرم‌هایی باشد نماد اخلاقی و رفتار انسانی و توانمندی‌های فنی است.

روزنامه استقلال با عنوان " استقلال با نسخه پرتغالی وارد لیگ بیست و دوم می‌شود" نوشت ریکاردو ساپینتو گزینه سرمربیگری استقلال است.

کد خبر 582951

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه شوت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳