Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «در مسیر توسعه» امروز دوشنبه ۳۰ خرداد با موضوع بررسی نقش آمار و برنامه‌ریزی در توسعه متوازن از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ تأکید بر مقوله مهم آمار و برنامه‌ریزی در حوزه توسعه استان ها و تشریح بخشی از فعالیت‌های سازمان های مرتبط  در حوزه آمار و برنامه‌ریزی، از محورهایی است که در  برنامه «در مسیر توسعه» این هفته مورد توجه قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس فراکسیون توسعه متوازن کشور، دکتر جواد حسین زاده  رییس مرکز آمار ایران، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ‌و حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردن تبریز، درباره موضوع برنامه بحث ‌وگفت و گو می کنند ‌وبه تبیین نقش آمار در مدیریت و برنامه‌ریزی، رابطه سه حوزه آمار، برنامه‌ریزی و بودجه و نیز تبیین راهکارهای همکاری مراکز علمی، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی آماری برای توسعه متوازن در استان‌ها می‌پردازند.

«در مسیر توسعه» به تهیه‌کنندگی مریم مقدسی دوشنبه‌ها بصورت زنده از ساعت ۱۱:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و ای ام‌ردیف ۵۸۵ مگاهرتز پخش رادیویی دارد و از پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ به نشانیwww.radiofarhang.ir و در شبکه‌های ماهواره‌ای سپهر و آرا هم پخش تصویری دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رادیو فرهنگ محمد خدابخشی برنامه در مسیر توسعه علیرضا ورناصری آمار و برنامه ریزی مسیر توسعه توسعه متوازن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین فرستنده رادیو در ایران، ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ با نام «رادیو تهران» گشایش یافت.

رادیو فرهنگ به مناسبت هشتاد و چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران ویژه برنامه «صدای ماندگار» را از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو روانه آنتن می‌کند.

این‌ برنامه که ساعت ۱۵ پخش می‌شود به طور ویژه به روز رادیو اختصاص داده و ضمن گرامیداشت یاد پیشکسوتان حوزه صدا در بخشی به شاعرانی که با رادیو همکاری داشتند می‌پردازد.
برنامه سرزمین من از گروه تاریخ و اندیشه نیز ساعت ۱۳ روز چهارم اردیبهشت به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، به مناسبت هشتادو‌چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران، با بازگویی خاطرات پیشکسوتان رادیو، میزبان حسن خجسته از معاونان اسبق رادیو و همچنین برنامه سازان قدیمی همچون رضا خضرایی ، مریم نشیبا و... است.

در این برنامه از هر یک از پیشکسوتان عوامل برنامه سازی رادیویی دعوت می‌شود تا از خاطرات رادیویی خود بگویند.
در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» که ساعت۶:۳۰ به تهیه کنندگی مریم مقدسی از گروه کتاب و جامعه رادیو فرهنگ پخش می‌شود بخشی به معرفی پیشکسوتان صدا اختصاص دارد و در «هفت کوچه» نیز به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد که ساعت ۹ صبح پخش می‌شود از برنامه‌های قدیمی رادیو صحبت می‌شود.

همچنین گروه ادب و‌هنر برنامه هفت اقلیم را که از ساعت ۱۶ با موضوع هنر و رادیو روانه آنتن می‌کند، به گرامیداشت تاسیس رادیو در ایران اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو