Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد ماموریت های حوادث غرق شدگی ۱۰درصد افزایش یافته است.

باقر بهرامی در گفت وگو با ایسنا افزود: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۱۱ ماموریت غرق شدگی در سطح استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ۱۰درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ۱۱ماموریت انجام شده ۳نفر به بیمارستان اعزام و نجات یافتند اما متاسفانه ۸ نفر فوتی ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ۱۴درصد افزایش را نشان می دهد.
 
بهرامی درخصوص بیشترین غرق شدگی نیز اظهار کرد: بیشترین غرق شدگی در رودخانه ها با ۵مورد، سد ۲مورد، کانال آب ۲مورد، چاه آب و استخر هرکدام ۱مورد بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی آذربایجان غربی یاد آور شد: از بین غرق شدگان یک مورد زن مابقی مرد هستند.

وی خاطر نشان کرد: ارومیه با ۳ نفر، مهاباد و سردست هرکدام ۲نفر، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر و چایپاره هرکدام با یک نفر غرق شدگی بیشترین آمار غرق شدگی را داشتند.

بهرامی با اشاره به افزایش دمای هوا و بیشتر شدن موارد غرق شدگی در فصل گرما افرود: هم استانی توجه داشته باشند به هیچ عنوان در پشت سد ها، مناطق سالم سازی نشده، داخل آب های سرد، رودخانه های ناشناس و ناایمن ،  شنا نکنند همچنین افرادی که دارو های خواب اور و شل کننده عضلات مصرف می کنند به هیچ عنوان مجاز به شنا کردن نیستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان غربی غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس مرکز آمار ایران

به گزارش تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.

معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی