Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل امیدی رئیس هیأت ورزش کارگری آذربایجان شرقی صبح امروز به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر با رئیس جدید ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک به رئیس جدید ورزش و جوانان شبستر ابراز امیدواری کرد ورزش شهرستان آینده‌ای رو به رشد و پر افتخاری را پیش رو داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی تصریح کرد: هدف اصلی ورزش کارگری ارتقا ورزش همگانی و رشد و توسعه در بخش کارگری می‌باشد که نهایتاً سبب سلامت کارگران و بهره وری بیشتر شرکت‌ها و کارخانجات می‌گردد.

وی گفت: در سال‌های گذشته به رغم محدودیت‌های کرونایی موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های وزنه برداری، المپیاد ورزش بانوان، دو صحرانوردی و والیبال ساحلی در ورزش کارگران کشور شدیم.

امیدی در ادامه جلسه ضمن تشریح مشکلات ورزش کارگری در شهرستان شبستر، خواستار هماهنگی بیشتر اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی با قشر کارگری شد و ابراز امیدواری کرد که با معرفی رئیس هیأت ورزشی کارگران شبستر و با مدیریت توانمند رئیس ورزش و جوانان و تدابیر اتخاذ شده می‌توانیم با تعامل بیشتر شاهد پیشرفت و دستاوردهای عالی در ورزش کارگری باشیم.

امیدی در ادامه و در بازدید از یک واحد تولید البسه ورزشی در شهر خامنه گفت: هیأت ورزش کارگری ارتباط چند جانبه و مؤثر با صنایع، اداره ورزش و جوانان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد که با حضور پیشکسوتان و مدیران توانمند در حوزه ورزش کارگری آینده درخشانی برای این هیأت در آینده پیش بینی می‌شود.

دراین دیدار سیدکیوان بابازاده رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر به اهمیت موضوع ورزش درجامعه بزرگ کارگری شهرستان اشاره و ابراز امیدواری نمود با ایجاد نمایندگی هیأت ورزشی کارگران شهرستان و معرفی نماینده شاهد اتفاقات خوبی در زمینه ورزش کارگران باشیم.

کد خبر 5518878

منبع: مهر

کلیدواژه: شبستر ورزش کارگران هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا کشاورزی سیدابراهیم رئیسی اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی قوه قضاییه ورزش و جوانان ورزش کارگری هیأت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی