Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفت گو کرد.

حسینی در این دیدار با تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) بر استمرار روحیه جهادی در عمران آبادانی روستاها و مناطق محروم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امروز با ایجاد و تقویت گروه های جهادی می توان روحیه حاکم بر جهاد سازندگی را در بین جوانان احیاء کرده و منشاء آثار و برکات فراوانی شد و در این راستا دولت و شخص رئیس جمهور اهتمام و توجه ویژه ای دارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تعامل مثبت و سازنده وزارت جهاد کشاورزی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی لازمه اجرای موفق تصمیمات و اقدامات اجرایی است و در این راستا ضرورت دارد ضمن استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، هم افزایی نیز وجود داشته باشد.

حسینی افزود: جهاد کشاورزی در اجرای گام بلند مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها نقش مهمی دارد که با تبیین برنامه ها و اقناع ضمن نظارت و هماهنگی در اجرا حلاوت این طرح بزرگ اقتصادی را آشکار خواهد کرد.

معاون رئیس‌جمهور همچنین بر تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: در سایه تعامل و همکاری با نمایندگان خانه ملت و پاسخگویی به سوالات و روشنگری و پیگیری مطالبات مردمی فضای همدلی مطلوبی برای خدمت بیشتر فراهم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این دیدار با تجلیل از روحیه جهادی و انقلابی آیت الله رئیسی اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های شبانه روزی رئیس جمهور قابل تقدیر است و برای غلبه بر مشکلات و هجمه های روز افزون بدخواهان و دشمنان لازم است همه اعضای کابینه و مجموعه مدیران ارشد دولت سیزدهم با چنین روحیه ای در میدان فعالیت و تبیین و اقناع افکار عمومی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با انتقاد از عدم اطلاع رسانی برنامه های خوب دولت گفت: یکی از انتظارات ما فعال شدن و تقویت جبهه رسانه‌ای دولت برای جهاد تبیین است و در این راه لازم است با بهره گیری از روش های هنرمندانه از پراکندگی کاری پرهیز شود.

حجت الاسلام ربانی همچنین بر ضرورت هماهنگی در دولت تاکید کرد و گفت: انسجام و هماهنگی و انتشار صدای واحد از بدنه دولت یک موضوع ضروری و حیاتی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: از رئیس محترم جمهور انتظار داریم ضمن اعتماد به جوانان بر استفاده و انتقال تجربیات نیروهای انقلابی تاکید داشته باشند.

حجت الاسلام ربانی با تمجید از جهت گیری انقلابی دولت مردمی سیزدهم گفت: دولت در میان مردم است و کارهای بزرگی در دست انجام است   برکات این تحول باید برای مردم تبیین و آشکار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت مردمی حسینی نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی حجت الاسلام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رجب پور ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه سالانه یاد یاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، کردستان پر افتخار و شهرستان شهید پرور بیجار هرگز فراموش شدنی نیست.

وی افزود: همایش سالانه یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است، اگر مسؤولی خود را در عرصه جهاد تبیین مؤثر نداند، امور پیش نخواهد رفت و مسؤولان و مدیران باید بدانند تکلیف آنها کارآمدی و خدمت است.

وی با بیان اینکه شهدا امروز ستاره‌های درخشان ومشعل‌های فروزان هدایت ما هستند گفت: ویژگی بزرگ شهدا، شناخت و تحلیل درست از زمانه خود بوده است.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ کسانی سربلند و ماندگار شدند که به درستی رسالت و مأموریت خود را شناختند.

گفتنی است ؛۲۸ اردیبهشت ماه، معطر به قدوم رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهرستان بیجار که هر ساله به همین مناسبت، برنامه یاد یاران با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بیجار برگزار می‌شود.

کد خبر 6098100

دیگر خبرها

  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند