Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در وزن ۴۵ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند، مسابقات در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که پیام احمدی در دور اول مقابل تایگا کیشیدا از ژاپن با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر از سد اوجین هان از کره جنوبی گذشت و در دور سوم نیز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل شهزاد روزیخانوف از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ عمر تنتیماک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. احمدی در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر ۴ از شهزاد روزیخانوف از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند، مسابقات در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موتب المولد از عربستان سعودی را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۳ از سد رونیت شارما از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احمدی وفا در این دیدار سردار خولمورزایف از ازبکستان را با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. احمدی وفا در دیدار پایانی با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب رونیت شارمان از هند شد و به مدال نقره رسید.

اهورا بویری دیگر کشتی گیر ایذه‌ای حاضر در این مسابقات امروز صبح به روی تشک خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی ورزش و جوانان بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان؛ در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است