Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، پرداخت وام حقوقی برای نخستین بار در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و خرد آغاز شده است. به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در سفر خود به یاسوج اظهار داشت: پرداخت ۱۰۰ فقره وام ۵۰۰ میلیون تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان پارک پردیس تهران برای رونق اشتغال دانش‌بنیان، در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های مطلوب کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف، شرکت‌های دانش‌بنیان این استان می‌توانند از وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه این بانک بر اساس سیاست‌های ابلاغی و اساسنامه بانک در حوزه قرض‌الحسنه و پرداخت‌های خرد کار می‌کند، بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۰۰ فقره وام ازدواج به مبلغ یک هزارو ۷۶ میلیارد ریال به متقاضیان این وام در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده است.

شمسی‌نژاد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه وام تکلیفی در حوزه کمیته امداد و بهزیستی بیش از ۳۳۷۸ فقره وام به مبلغ بیش از ۴۴۹ میلیارد ریال به مددجویان این ۲ نهاد در کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است.

وی ابراز داشت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه وام تکلیفی قرض‌الحسنه جزو بانک‌های برتر کشور است و در کهگیلویه و بویراحمد نیز بیشترین میزان وام قرض‌الحسنه خرد را این بانک پرداخته است.

رتبه نخست ضریب نفوذ نقدینگی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه داد: بر اساس سیاست ابلاغی سال ۱۴۰۱ مبنی بر افزایش سقف وام قرض‌الحسنه شخص حقیقی از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه شخص حقوقی تا ۵۰۰ میلیون تومان، افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند این وام‌ها را دریافت کنند.

وی گفت: افرادی که قبلاً از وام قرض الحسنه استفاده کرده‌اند، می‌توانند این مبلغ را تا ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش دهند.

شمسی‌نژاد افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رتبه نخست ضریب نفوذ نقدینگی در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: از نظر منابع، این بانک چهارمین بانک کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های بی‌شمار این استان در پرداخت وام اشتغال‌زایی خرد هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی اظهار داشت: پرداخت وام قرض‌الحسنه برای افراد و کسبه تا سقف ۲۰۰ میلیون با توجه به گردش مالی آن‌ها در بانک قرض الحسنه مهر ایران قابل پرداخت است.

شمسی‌نژاد در خصوص پرداخت وام تکلیفی ازدواج و فرزندآوری گفت: وام ازدواج پرداخت شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ در کل کشور با افزایش ۲۵۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل یاسوج بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک مرکزی بانک بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد شرکت های دانش بنیان ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت وام شمسی نژاد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد