Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «زویکا فوگل»، ژنرال اشغالگر اسرائیلی، گفت که حزب الله و حماس به طور فزاینده‌ای در قابلیت های نظامی و توانایی های خود برای راه اندازی جنگ روانی رشد کرده‌اند.
 
فوگل در گفتگو با کانال 13 اسرائیل اظهار کرد: «ایران به سمت یک کشور هسته‌ای حرکت می‌کند و حزب‌الله و حماس نیز به رشد خود ادامه می‌دهند اما ما همچنان می‌گوییم که امسال، آرام‌ترین سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
 
وی افزود: «مثل اینکه ما فراموش کرده‌ایم نمی‌توانیم هر طور که می‌خواهیم در اسرائیل پرسه بزنیم و امنیت شخصی کاهش یافته است. ما از «النقب» غافل شدیم و نمی‌توانیم آزادانه به شمال سفر کنیم... این واقعیت هر روز به صورت ما سیلی می‌زند.»
 
فوگل ادامه داد: «حماس بیش از ده هزار موشک و حزب الله بیش از 160 هزار راکت دارد. آیا منتظر هستیم که این موشک‌ها زنگ بزنند؟ ما می‌دانیم که این موشک‌ها در نهایت به سمت ما شلیک می‌شوند... به جای نادیده گرفتن هشدارها و اطمینان از ثبات و خودکفایی خود، بیایید مراقب آینده خود باشیم.»
 
پیروزی حماس در غزه مقابل اسرائیل
به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، «کوبی» سرهنگ صهیونیست اظهار کرد که مشکلاتی در سیاست اسرائیل در برابر حماس وجود دارد.
 
وی همچنین در گفتگو با کانال 12 اسرائیل گفت: «حماس در همه سطوح در برابر اسرائیل پیروز می‌شود».
 
ژنرال اسرائیلی افزود: «وقتی ساکنان منطقه ما می‌بینند که یک پست دیده‌بانی در مقابل پنجره آنها بمباران و سپس تعمیر شده، احساس ناامنی می‌کنند.»
 
این اظهارات درمورد یک پست دیده‌بانی حماس بود که رژیم صهیونیستی آن را بمباران کرد و حماس مجدد آن را ساخت که باعث هراس ساکنان اسرائیلی شد.
 
خبرنگار المیادین روز شنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با دو موشک پایگاه‌های مقاومت در استانداری مرکزی نوار غزه را هدف قرار دادند.
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حماس حزب الله معامله قرن حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آتش‌بس نزدیک است؟
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • دردسر بزرگ برای اسرائیل؛ کمین های جدید و پشیرفته حماس | ویدئو
  • هشدار آمریکا به دیوان کیفری بین‌المللی پیرامون حکم بازداشت رهبران اسرائیل
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم