Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا صفاری با بیان اینکه ۳۰۰ واحد تولیدی پرخطر در شهرک‌های صنعتی قزوین به طور مستمر پایش می‌شود، گفت : پایش این واحد‌های تولیدی که بخش زیادی از آن‌ها در رسته تولیدکنندگان محصولات شیمیایی هستند، در راستای پیشگیری از وقوع حوادث در صنایع با خطرپذیری بالا انجام می‌شود.

پس از ارزیابی‌های انجام شده ۱۵۰ واحد تولیدی پرخطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین شناسایی شد و همچنین ۱۵۰ واحد دیگر با استعداد وقوع حوادث به این فهرست افزوده شد که آن‌ها را مورد پایش قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پایش‌ها از ظرفیت دستگاه‌های مختلف عضو ستاد مدیریت بحران استفاده می‌کنیم و نواقص احتمالی که موجب بروز حوادث می‌شود را به طور دوره‌ای رصد، ثبت و به واحد‌های تولیدی مربوطه گزارش می‌کنیم.

 با اینکه تامین تجهیزات مقابله با حوادث در بخش صنایع هزینه‌های بالایی دارد، تلاش کرده ایم کیفیت مناسبی در حوزه ایمنی داشته باشیم.

 در حال حاضر واحد مدیریت ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و همچنین تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر در شهرک‌های صنعتی در صورت درخواست واحد‌های تولیدی مستقر برای ارایه آموزش‌های حوزه ایمنی به کارکنان و مدیران واحد‌ها به شکل رایگان آمادگی دارند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود یکهزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی وقوع حادثه واحد تولیدی شهرک های صنعتی واحد تولیدی صنعتی قزوین شهرک ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی